دانلود نرم افزار موبایل فلزیاب

metalsniffer نرم افزار فلزیاب

Metal Sniffer: Metal Detector v0.7.4 یک ردیاب فلز قابل حمل است. با تشخیص میدان های الکترومغناطیسی نزدیک با استفاده از مغناطیس سنج/قطب نما گوشی، شما می توانید فلز و مغناطیس های اطراف را بیابید. شما همچنین می توانید از این برای یافتن وصله(میخ)های فلزی و سیم کشی پشت دیوار استفاده کنید. بسته به نوع گوشی شما، می توانید از این نرم افزار برای شناسایی فلز تا 30 سانتی متر اطراف، و مغناطیس دور و بسیار دور استفاده کنید. توجه داشته باشید که تجهیزات خانگی مثل تلویزیون ها، رایانه ها و یا حتی کاور موبایل شما می تواند در خوانش تاثیر بگذارند.

خوانش ها برای هر بُعد(اندازه) از هم جدا هستند، و در واحد انتخابی شما (تسلا، گاوس، و یا گاما) معین هستند، و برای دادن یک خواندن عددی ترکیب می شوند. شما می توانید یک آستان ایجاد کنید که در آن زمانی که یک خوانش قطعی رسید، تلفن همراه ویبره بزند.

شما همچنین می توانید یک روند خواندن را از طریق نمودار ببینید، یا برای پیدا کردن مسیر به حالت قطب نما سوئیچ کنید!

== آموزش استفاده از این برنامه ==
بسیار ساده است، فقط برنامه را در اطراف حرکت دهید و اندازه گیری ها را بخوانید، اگر خوانش ها(readings) میدان مغناطیسی بر روی یک سطح (قطعی(critical) رفت، تلفن خواهد لرزید، که به معنی وجود ماده فرومغناطیسی در همان اطراف است.

اگر خوانش ها به روز نمی شود، مطمئن شوید که تلفن شما به یک مغناطیس سنج مجهز است.

اگر خوانش ها(readings) خاموش به نظر می رسد، به این معنی است که سنسورهای شما نیاز به کالیبره مجدد دارند، برای دستورالعمل روی دکمه re-calibration (آیکون refresh) کلیک کنید.

Metal.Sniffer.Metal.Detector.0.7.4_felezyabganjyab.ir/

Summary
software image
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
3.5 based on 161 votes
Software Name
Metal Sniffer: Metal Detector v0.7.4
Operating System
Android
Software Category
Enterteiment

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09126931900