دانلود نرم افزار OKM Visualizer 3D 2.0.1 اورجینال

آخرین ورژن نرم افزار شبیه ساز 3 بعدی OKM Visualizer 3D 2.0.1

 

دریافت نرم افزار Visualizer 3D برای فلزیاب OKM

نرم افزاری برای آنالیز حرفه ای تجهیزات اندازه گیری گرافیکی

نرم افزار Visualizer 3D فلزیاب OKMVisualizer 3D یک نرم افزار مصور سازی است که به طور اختصاصی برای فلزیاب های OKM طراحی شده است. این نرم افزار اهداف شناسایی شده را به صورت گرافیک سه بعدی نمایش می دهد. عملکردها و فیلترهای نرم افزاری متعددی به منظور بهبود این نمایش گرافیکی در دسترس هستند. علاوه بر این، Visualizer 3D قادر به تعیین موقعیت، اندازه و عمق اشیا مکانیابی شده است.

Visualizer 3D یک نرم افزار مصور سازی مدرن است که به زبان های مختلف نظیر چینی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، ترکی، اسپانیایی، عربی، فارسی، روسی و غیره در دسترس است. رابط کاربری ساده آن توسط هر کسی قابل استفاده است و کار با آن بسیار راحت است.

چرخاندن، جابجا کردن و بزرگنمایی

چرخاندن نمایش گرافیکی سه بعدی در تمام جهات به صورت 360 درجه امکانپذیر است. بنابراین دستیابی به نماهای مختلف اشیا زیر زمین نظیر نمای جانبی، نمای فوقانی یا نمای پرسپکتیو مقدور است. به علت امکان جابجا کردن این نمایش گرافیکی در جهات مختلف، هیچ چیزی از نظر پنهان نمی ماند. با چرخاندن تصویر به صورت 360 درجه حول محورهای x، y یا z می توانید دفینه ای را که پیدا کرده اید از تمام جهات ببینید. با زوم کردن روی این تصاویر کاوش شده، حتی کوچکترین جزئیات قابل مشاهده است و با کوچک نمایی می توان نمای جمع و جوری از کل صحنه مشاهده کرد. بنابراین به راحتی می توانید حفره ها، اتاق های مخفی و ورودی های احتمالی تالارهای زیرزمینی را پیدا کنید.

اندازه گیری عمق

به علت استفاده از این نرم افزار سه بعدی در فلزیاب ها، تعیین عمق اهداف و حفره های مکانیابی شده امکانپذیر است. اندازه گیری عمق مطابق با شرایط زمین محلی در محوطه مورد نظر شما به دقت تنظیم می گردد. نفوذ عمقی یک فلزیاب به علت شرایط محلی ساختار زیرزمین می تواند تغییر کند. لذا این مقدار می تواند در ساختارها و انواع خاک مختلف نظیر رسی شنی، ماسه ای، سنگی، خاک های معدنی، بتن و غیره، فرق داشته باشد. نفوذپذیری زمین عامل مهمی برای نتایج کاوش است و بر اندازه گیری عمق هر فلزیاب یا سیستم اندازه گیری ژئوفیزیکی تأثیر می گذارد. مهندسان نرم افزار OKM روش منحصربفردی برای تعیین دقیق عمق شرایط غیرعادی از طریق تنظیم نوع خاک در ناحیه اندازه گیری شده توسعه داده اند.

تعیین موقعیت و اندازه شینرم افزار Visualizer 3D برای فلزیاب OKM

نرم افزار Visualizer 3D به کاوشگر اجازه می دهد تا ابعاد محوطه کاوش شده را برحسب فوت یا متر وارد کند. بدین ترتیب، گرافیک سه بعدی نشان داده شده با نسبت اجزای واقعی قابل مشاهده است. پیمایش در جهات مختلف بوسیله کلیدهای جهتی صفحه کلید کامپیوتر امکان اشاره دقیق به موقعیت آیتم شناسایی شده را به شکل آسان و کاربرپسندانه فراهم می سازد. دیگر هیچ شیئی را به علت حفاری در مکان نادرست از دست نخواهید داد.

نمای قاب سیمی

نمای قاب سیمی تمام نقاط اندازه گیری و خطوط اسکن انجام شده با فلزیاب را نشان می دهند. در این نما، تصویر اسکن سه بعدی (محوطه اسکن شده) به شکل یک نمای شطرنجی تفکیک خواهد شد. بدین ترتیب می توان موقعیت اهداف فلزی یا حفره ها را به دقت تعیین نمود.

تصحیح خودکار/دستی سیگنال های خطا

هنگام کاوش یک محوطه، امکان دارد برخی سیگنال های متداخل را از محیط دریافت کنید. به عنوان مثال، هنگام کار در مناطق شهری که در آنجا تعداد زیادی دستگاه های برقی، خطوط فشار قوی و شبکه های تلفن همراه وجود دارد. این نرم افزار سه بعدی شامل تابعی برای از میان بردن این سیگنال های خطا است. امکان حذف یک سیگنال خاص یا استفاده از عملکرد خودکار جهت کاهش تمام سیگنال های خطا وجود دارد. به این طریق می توانید اطمینان حاصل کنید که تمام خطاها از گرافیک شما حذف شده و توجه خود را بر مقادیر اندازه گیری شده در زیرزمین متمرکز کنید.

چاپ

این نرم افزار از قابلیت چاپ برخوردار است؛ لذا می توانید تمام تصاویر اسکن شده خود را با استفاده از چاپگر متصل شده چاپ نمایید. نماهای مختلف گرافیکی همراه با تمام داده های وارد شده برای پروژه از قبیل نام فایل، مشخصات و اندازه محوطه قابل چاپ هستند.

نمایش تصویر به صورت زنده (مدل های Future 2005 و Future I-160)

این نرم افزار شامل امکان ارائه تصویر زنده زیر زمین است. این قابلیت اجازه می دهد تا در زمان واقعی آنچه در زیر زمین واقع شده را مشاهده کنید. این ویژگی نیازمند استفاده از ابزارهای ژئوفیزیکی Future 2005 و Future I-160 و پروب مناسب است. تصویر زنده به صورت نمای جانبی (با پروب آلتراساند) یا نمای افقی (پروب چندحسگری افقی) قابل دستیابی است.

حالت افتراق برای تفاوت قائل شدن بین فلزات قیمتی و غیر قیمتی و حفره ها

این نرم افزار همچنین در صورت اتصال حسگر Super به فلزیاب، امکان فرق گذاشتن بین فلزات آهنی و غیرآهنی را ارائه می دهد. با استفاده از شکل منحنی در پنجره اصلی Visualizer 3D می توان فلزات فرومغناطیسی، فلزات قیمتی و همچنین حفره ها را تشخیص داده و شناسایی نمود. برای استفاده از این قابلیت، فناوری مجتمع حسگر Super مورد نیاز است.

تکمیل خودکار اندازه گیری در حالت از دست دادن سیگنال

این نرم افزار به طور خودکار سیگنال های از دست داده را دوباره بازسازی می کند تا یک گرافیک کامل سه بعدی از زیر زمین دریافت نماید. از دست دادن برخی سیگنال ها می تواند به عنوان مثال در مواقع خاموش کردن دستگاه پیش از اتمام اندازه گیری یا موقع انتقال داده های اندازه گیری شده بوسیله واحد انتقال رادیویی به کامپیوتر روی دهد.

لازم نیست یک کاربر حرفه ای کامپیوتر باشید؛ هر کسی می تواند به راحتی از این نرم افزار استفاده کند.

امکانات و مشخصات:

  • چاپ
  • نمای قاب سیمی
  • اندازه گیری عمق
  • چرخش، جابجایی و زوم
  • تعیین موقعیت و اندازه شی
  • تصویر زنده (Future 2005 و Future I-160)
  • تصحیح خودکار/دستی سیگنال های خطا
  • تکمیل خودکار اندازه گیری در حالت از دست دادن سیگنال ها
  • حالت افتراق برای تفاوت قائل شده بین فلزات قیمتی و غیرقیمتی و حفره ها

نرم افزاری برای تحلیل حرفه ای تجهیزات اندازه گیری گرافیکی. گزینه های فراوان برای شناسایی ساده اشیا. نرم افزار جدید و کاملا تجدیدنظر شده Visualizer 3D گرافیک بهتر و اندازه گیری عمق حساس تری ارائه می دهد. تمام فلزات واقع در زیر زمین به طور دقیق نمایش داده می شوند. اندازه گیری عمق را می توان با انواع خاک مختلف تطبیق داد.

این نرم افزار با تمام دستگاه های Rover C، Rover Deluxe، Walkabout و Walkabout Deluxe که دارای تراشه کنترل هستند، سازگار است.

  • تصویر زنده بهینه شده
  • تصحیح خودکار سیگنال در حالت سیگنال های خطا
  • حالت افتراق برای تشخیص طلا، آهن، تونل ها
  • اندازه گیری عمق با انواع مختلف خاک (دی الکتریک)
  • تکمیل خودکار ناحیه اندازه گیری شده در صورت از دست دادن سیگنال ها

امکانات و مشخصات:

  • چرخش، جابجایی و زوم: امکان چرخاندن گرافیک سه بعدی در تمام جهات به صورت 360 درجه
  • چاپ: این نرم افزار قابلیت چاپ را ارائه می دهد که با استفاده از آن می توان تمام تصاویر اسکن شده را در چاپگر متصل شده چاپ نمود.
  • نمای قاب سیمی: تمام نقاط اندازه گیری و خطوط اسکن انجام شده توسط دستگاه فلزیاب را نشان می دهد
  • اندازه گیری عمق: این نرم افزار سه بعدی امکان تعیین عمق اهداف و حفره های مکانیابی شده را میسر می سازد.
  • تصویر زنده (Future 2005 و Future I-160): این نرم افزار از امکان نمایش تصویر زنده زیر زمین برخوردار است.

 

Summary

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09126931900