بهترین دستگاه فلزیاب,طلایاب و گنجیاب برای جستجو در سواحل کدام است؟

بهترین دستگاه فلزیاب,طلایاب و گنجیاب, جستجو در سواحل
بهترین دستگاه فلزیاب,طلایاب و گنجیاب, جستجو در سواحل

بهترین دستگاه فلزیاب,طلایاب و گنجیاب برای جستجو در سواحل کدام است؟ جستجو در سواحل

پس شما تصمیم دارید که به ساحل سفر کنید. چه چیزی میتواند بهتر از یک دستگاه فلزیاب, طلایاب و گنجیاب باشد که با خود ببرید و سرگرم جستجو شوید. معمولا ساحل اولین جایی است که برای جستجوی فلز به ذهن مردم خطور می کند. یک ساحلی که آب آن شور است می تواند یکی از با ارزش ترین و در عین حال چالش برانگیزترین مکانها برای استفاده ی دستگاه فلزیاب, طلایاب و گنج یاب باشد.

با توجه به این نکته, ما نکاتی را که باید هنگام خرید دستگاه فلزیاب, طلایاب و گنجیاب برای شکار گنج در ساحل در نظر گرفت را بررسی می کنیم, تا بتوانیم مناسب ترین دستگاه را با توجه به نیاز خود و مکان تهیه کنیم. همچنین در ادامه به چیز های مهیجی که می توان در ساحل پیدا کرد می پردازیم و بهترین فلزیاب ها را برای شکار در ساحل بررسی می کنیم.

این که اطلاعات مناسب را جمع آوری کنیم و کمتر چیزی را به شانس بسپاریم خود بسیار به جستجوی ما سرعت می بخشد و یا حتی مسیر ما را میتواند به کلی تغییر دهد. با مناسب ترین تجهیزاتی که می توانیم برای ساحل انتخاب کنیم, شروع میکنیم. مهمترین نکته ای که باید در نظر داشته باشیم این است که با مواد معدنی که پیدا می کنیم چه کنیم. آب شور و سنگ های داغ که در ساحل هستند دشمن های اصلی ما هستند و باید از سر راه برداشته شوند. آب نمک موجب اختلال در سیگنال های دستگاه فلزیاب می شود و همین کافی است تا فلزیاب ما را با سیگنال های اشتباه, گمراه کند. این می تواند بسیار آزاردهنده شود وقتی مشغول سرگرمی و سرنخ برای یافتن گنج هستیم. اما خبر خوب این است که برای حل این مشکل دو راه حل داریم. اگر پول برای شما مسئله است و از بودجه ی کمتری برخوردار هستید, میتوانید یک دستگاه فلزیاب, طلایاب و گنجیاب با فرکانس بسیار پایین (VLF) که تنظیم زمین دارد انتخاب کنید. گزینه ی تنظیم و تعادل زمین این دستگاه ها به شما اجازه می دهد تا فلزیاب را با سطح مواد معدنی ساحل هماهنگ کنید. بیشتر فلزیاب های “برای شروع” این گزینه را به طور پیشفرض دارند اما این دستگاه های “برای شروع” برای شرایط زمین خشک مناسب هستند, استفاده ی آنها در ساحل می تواند کمی آزاردهنده شود اما با این حال, یک فلزیاب با مدار فرکانس پایین VLF و گزینه Ground adjust control یا همان تنظیم با زمین به شما شانس مبارزه و جستجو در ساحل را می دهد. و اما بهترین واحد برای جستجو در ساحل از تکنولوژی القاء پالس Pulse Induction (PI) Technology استفاده می کنند. این واحد از فلزیاب ها به تمام اثرات مواد معدنی بی توجهی می کند و اجازه می دهد که به سادگی فلزیاب را بردارید و به جستجوی گنج بپردازید. اگر شما بیشتر وقت خود را در ساحل می گذرانید, این بهترین نوع فلزیاب برای شما است.

یک لیست از محبوب ترین دستگاه های فلزیاب,طلایاب و گنجیاب را برای استفاده در سواحل در ادامه به شما پیشنهاد می کنیم.

دستگاه گنج یاب، فلزیاب و طلایاب برای شروع:

دستگاه فلزیاب,طلایاب و گنجیاب نیمه حرفه ای:

  • Makro Multi-Kruzer
  • XP ORX

دستگاه فلزیاب,طلایاب و گنجیاب پریمیوم:

دستگاه فلزیاب,طلایاب و گنجیاب مخصوص شکار در آب سواحل:

دستگاه فلزیاب,طلایاب و گنجیاب مخصوص زیر آب:

دستگاه فلزیاب,طلایاب و گنجیاب, بهترین برای ساحل:

جواهرات یافته شده در سواحل
جواهرات یافته شده در سواحل

هنگام شکار در سواحل, یافتن جواهرات نادر نیست.

یک امر طبیعی است که وقتی پوست در معرض آب دریا قرار می گیرد, پوست جمع می شود و جواهرات سر می خورند و به زمین می افتند. از بسیاری از جستجوگران با دستگاه طلایاب, فلزیاب و گنجیاب در ساحل می شنویم که انگشتر های حکاکی شده یا دیگر جواهراتی را می یابند که به صاحبانشان بر می گردانند. و تجربه این که انگشتر گمشده کسی را پس از سال ها به صاحب آن برگردانید بسیار هیجان انگیز است. اما متاسفانه, بسیاری از اوقات ردیابی صاحب این جواهرات امکانپذیر نیست و هر روز به سواحل انگشتر های گمشده, گوشواره, گردنبند و دیگر وسایل ارزشمند گمشده اضافه می شود. بعضی از شکارچیان گنج که دسترسی به ساحل دارند, روزانه این مکانها را جستجو می کنند.

اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که کجا و چه طور از دستگاه فلزیاب,طلایاب و گنجیاب جدید خود استفاده کنید و مطمئن شوید که دستگاه فلزیاب شما محافظ ضد آب دارد. اگر فقط در کنار ساحل جستجو می کنید و در آب ساحل فراتر از مچ پا جستجو نمی کنید, هر کدام از این دستگاه ها بسیار مناسب هستند. فقط باید اطمینان داشته باشید که دستگاهی که تهیه می کنید از گزینه ی تنظیم تعادل زمین یا Ground balance adjustment برخوردار است.

اگر تمایل دارید که فراتر از مچ پا جستجو کنید باید دستگاهی را انتخاب کنید که کاملا ضد آب است. و یا اگر می خواهید به زیر آب بروید یا فراتر, باید دستگاهی را انتخاب کنید که فشار آب را متحمل شود و مخصوص این کار باشد.

با بیشتر شدن قیمت فلزهای با ارزش, تمایل به رفتن به کنار ساحل با یک دستگاه فلزیاب روزانه در حال افزایش است. با وجود این که شکار گنج می تواند بسیار پر منفعت باشد, همجنین بسیار آرامش بخش و فعالیت ورزشی مناسبی است. بسیاری از کسانی که شکارچی گنج هستند, هنگامی که هدفون مخصوص دستگاه را بر سر میگذارند و دستگاه را روشن میکنند, گویی وارد جهانی دیگر می شوند. بنابراین, تجربه ی شکار گنج آن چیزی است که شما از آن می سازید. برای بعضی از مردم فعالیتی اجتماعی است که با دوستان خود به اشتراک می گذارند. برای دیگران هم یک فراری زیبا و راهی خوب برای گذراندن کمی وقت برای تفکر و تعمق.

در صورت نیاز به مشاوره در رابطه با فروش فلزیاب با شرکت تیوا تماس حاصل فرمایید.

09126931900

09123930991

عنوان محتوا
تاریخ بررسی
خلاصه محتوا
پس شما تصمیم دارید که به ساحل سفر کنید. چه چیزی میتواند بهتر از یک دستگاه فلزیاب, طلایاب و گنجیاب باشد که با خود ببرید و سرگرم جستجو شوید. معمولا ساحل اولین جایی است که برای جستجوی فلز به ذهن مردم خطور می کند. یک ساحلی که آب آن شور است می تواند یکی از با ارزش ترین و در عین حال چالش برانگیزترین مکانها برای استفاده ی دستگاه فلزیاب, طلایاب و گنجیاب باشد.
امتیاز
51star1star1star1star1star

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09126931900