بهترین دستگاه فلزیاب,طلایاب و گنجیاب برای یافتن سکه کدام است؟

الکساندر گراهام بل و آلبرت انیشتین به دلیل اختراع تلفن و نظریه ی نسبیت عام بسیار محبوب هستند. اما آیا میدانستید که هر دوی آن ها در داستان اختراع دستگاه فلزیاب,طلایاب و گنجیاب دخالت داشته اند؟ هر دوی این مخترعان مشارکت بسیاری در ساخت دستگاه فلزیاب,طلایاب و گنجیاب مدرنی که امروز به دست می گیریم داشته اند و نکته ی جالب این است که این دستگاه ها هیچ وقت به قصد جستجو برای گنج و سکه ساخته نشده بود. از آن زمان دانشمندان بسیار دیگری فعالیت کردند تا به جایی که امروز با دستگاه های پیشرفته ی فلزیابی هستیم برسد.

شکار سکه و گنج با بهترین دستگاه فلزیاب,طلایاب و گنجیاب, به دنبال سکه
شکار سکه و گنج با بهترین دستگاه فلزیاب,طلایاب و گنجیاب, به دنبال سکه

چندین دهه ی قبل بود. انگار که همین دیروز بود! یک روز معمولی بود که با پدرم به دنبال سکه بودیم و در حال لذت بردن بودیم. بیشتر روز را سپری کرده بودیم, که یکدفعه متوجه نگاهی جالب بر روی صورت او شدم. از حالت صورتش فهمیدم که, چیز معمولی پیدا نکرده, هر چی که پیدا کرده حتما با یافته های قبلی فرق می کند. خیلی سریع فلزیابم را زمین انداختم و به سمت او حمله ور شدم. شگفت زده شدیم, سکه ای نقره ای پیدا کرده بود که سال 1876 بر آن حکاکی شده بود. و در آن لحظه بود که اشتیاق من به شکار سکه چندین برابر شد. در طول سال های گذشته, این داستان را برای خیلی ها بازگو کردم. و به سوالات بسیاری راجبه از کجا و چه طور شروع کردن شکار گنج و سکه با یک دستگاه فلزیاب,طلایاب و گنجیاب. در این مقاله به جواب های این سوالات که چگونه شروع به شکار گنج برای سکه کنیم و با چه دستگاه فلزیاب,طلایاب و گنجیاب این کار را انجام دهیم می پردازیم. انتخاب تجهیزات مناسب , انتخاب مکان جستجو برای فلز و غیره. همچنین, نگاهی به بعضی از یافته هایی که ممکن است کشف کنید.

شکار سکه یک فعالیت لذت بخشی است که هر شخصی با هر سنی و با هر جسته فیزیکی میتواند از آن لذت ببرد. شکار گنج موجب آرامش,نرمش و فعالیت و هیجان می شود و می توان به صورت تنهایی و یا با دوستان به آن پرداخت. بعضی از هیجان انگیزترین مکان هایی که می شود با دستگاه فلزیاب, طلایاب و گنجیاب برای شکار سکه رفت شامل سواحل, زمین مدرسه, پارک ها و خانه های قدیمی است. مقداری زمان بگذارید و راجبه مکان های قدیمی در کتابخانه ها تحقیق کنید. ممکن است شما اولین نفری شوید که با یک دستگاه فلزیاب, طلایاب و گنجیاب این مکان هایی که در قدیم مشهور بوده اند و امروز فراموش شده اند را باز کشف کنید. شکار سکه همچنین می تواند تفریح لذت بخش و ارضاء کننده ای برای به یاد آوری و ارتباط با تاریخ باشد. در راه رسیدن به ثروت و گنج ها و دفینه ها, بدون شک اطلاعات بسیاری راجع به تاریخ فراگیری میکنید و احتمالا صود بسیاری نیز به شما میرسد.

هنگام پرداختن به این سرگرمی, شما با انواع و اقسام سکه ها آشنا می شوید. و بستگی به منطقه ی جغرافیایی سکه هایی که می یابید با یک دیگر تفاوت خواهند داشت. و باز بستگی به منطقه جغرافیایی سکه ای که می یابید ممکن است هزاران سال داشته باشد یا تنها چند صد سال. همچنین صندوقچه ها یا کوزه هایی که در آن کلکسیون سکه باشند نیز یافته می شوند. بعضی از افراد در گذشته سکه های خود را به جای این که در بانک نگه داری کنند, در کوزه یا صندوق و زیر خاک نگهداری میکردند. مکان های رایج برای پنهان کردن این نوع گنج عبارت است از دیوار های سنگی, پیاده رو, دیوار ها و مکان هایی که نزدیک به درختان بسیار بزرگ بوده اند. شاید با خود بگویید که این به نظر خوب میرسد اما چگونه بدانم که به دنبال چه در یک دستگاه فلزیاب ,طلایاب و گنج یاب باشم؟

پس نگاهی به ویژگی های مخصوصی که در یک دستگاه طلایاب ، فلزیاب و گنجیاب ایده آلی که می خواهیم می اندازیم.

اول با ساده ترین این ویژگیها شروع میکنیم. یک نگاه کلی به وزن و تنظیمات مدلی که در نظر گرفته اید بیاندازید. بعضی از مدل های بر روی قطب میله نصب شده اند و بعضی Hip mounted هستند, و نوع دیگری است که هر دوی این تنضیمات را دارد. از آنجایی که بسیاری از دستگاه گنج یاب، فلزیاب و طلایاب جدید از قطعات الکترونیک میلیونیم بسیار سبک و ساخته شده اند, وزن دیگر مسئله ی بزرگی نیست اما برای شروع مناسب است. نکته ی بعدی که باید در نظر گرفت , گزینه ی شناسایی هدف یا Target Identification  است. بعضی از مدل ها ی دستگاه فلزیاب,طلایاب و گنجیاب ساده و پیشرفته (که متراژ بیشتری را پشتیبانی میکند) این گزینه را دارند که هدف و فلز مورد نظر را شناسایی کنند پیش از آنکه شروع به کندن برای یافتن گنج کنید. مدل های دیگر هستند که ویژگی یافتن و شناسایی هدف با صوت را دارند یا هر دوی این ویژگی ها را. اگر شخصی هستید که به تصاویر بیشتر علاقه دارید, احتمالا از مدلی که صفحه نمایش دیجیتالی دارد بیشتر لذت میبرید. اگر حس شنوایی شما بسیار قوی باشد, شاید با ویژگی شناسایی صوتی بیشتر ارتباط برقرار کنید. اگر در مکانی قرار است فلزیابی کنید که مواد معدنی بسیار انبوه و سنگینی در زمین آن باشد, شاید بهتر باشد که دستگاه فلزیاب ,طلایاب و گنجیاب با گزینه ی تنظیم کنترل زمینی یا یک فلزیاب چند فرکانسی بگیرید. اکثر دستگاه های فلزیاب, طلایاب و گنجیاب از کویل جستجو ی استاندارد با اندازه ی متوسط برخوردار هستند. این کویل های استاندارد, نسبت به اشیاء با اندازه سکه حساسیت بسیاری نشان میدهند. همچنین می توانید کویل های جستجو ی بزرگتری را در نظر بگیرید که عمق بیشتری را نشان میدهند یا کویل کوچکتر تا هدف های نزدیک به یک دیگر را از هم جدا کنند. و در آخر, اگر بودجه ی شما بیشتر است. مدلی را در نظر بگیرید که دارای ویژگی Pinpoint control است و با آن به راحتی می توانید جای مورد نظر را با کویل جستجو پیدا کنید و دقیقا جایی که هست را شروع به کندن کنید.

محبوب ترین مدل ها برای شروع را جمع آوری کده ایم تا به شما کمک شود که شروع به جستجو کنید. گزینه ی پیشنهادی ما برای انتخاب دستگاه فلزیاب,طلایاب و گنجیاب برای شکار گنج و سکه یکی از این دستگاه ها است.

دستگاه فلزیاب,طلایاب و گنجیاب برای شروع:

دستگاه فلزیاب,طلایاب و گنجیاب حرفه ای:

دستگاه فلزیاب تصویری, طلایاب تصویری و گنج یاب تصویری فوق حرفه ای:

با داشتن اطلاعات فراوان و مناسب در مورد گزینه ها, شما الان آماده هستید تا بهترین مدل را برای شکار گنج و شکار سكه انتخاب کنید. از روی تجربه می شود گفت که اگر از این سرگرمی لذت میبرید , اولین دستگاه فلزیاب,طلایاب و گنجیاب که صاحب میشوید یکی از دستگاه ها در کلکسیون فلزیاب شما در آینده می شود. اطمینان پیدا کنید که دستگاهی که انتخاب میکنید تمام ویژگیهای کافی دارد تا مجبور به تعویض دستگاه خود نشوید. و از طرفی, خیلی زیاده روی در انتخاب ویژگیها نکنید, ممکن است هیچ وقت از بسیاری از ویژگیها استفاده نکنید.

تعداد زیادی دستگاه فلزیاب,طلایاب و گنجیاب هست که می توانید از بین آن انتخاب کنید و مکانهای بسیار مناسبی برای استفاده ی آن. می توانید به دنبال ماجراجویی خود بروید و شروع به یافتن گنج و سکه ی مورد نظر خود کنید. هر مدل دستگاه فلزیاب,طلایاب و گنجیاب را هم که انتخاب کنید, در طی زمان داستان های خود را راجبه گنج ها یی که مکاشفه می کنید ماجراجویی هایی که پشت سر می گذارید برای به اشتراک گذاشتن خواهید داشت.

در صورت نیاز به مشاوره در رابطه با فروش فلزیاب با شرکت تیوا تماس حاصل فرمایید.

09126931900

09123930991

 

عنوان محتوا
تاریخ بررسی
خلاصه محتوا
شکار سکه یک فعالیت لذت بخشی است که هر شخصی با هر سنی و با هر جسته فیزیکی میتواند از آن لذت ببرد. شکار گنج موجب آرامش,نرمش و فعالیت و هیجان می شود و می توان به صورت تنها و یا با دوستان به آن پرداخت.
امتیاز
51star1star1star1star1star

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09126931900