بهترین فلزیاب ها برای یافتن بطری های عتیقه کدام ها هستند؟

بهترین فلزیاب ها برای یافتن بطری های عتیقه کدام ها هستند؟

جمع آوری و حفاری کردن بطری های باستانی به شهرتی گسترده دست یافته است، استفاده از فلزیاب ها احتمال درک مکان مورد نظر برای حفاری را افزایش می دهد. از آنجا که در طول قرن های گذشته محیط های شهری توسعه قابل توجهی یافته اند مکان های زیادی برای حفاری و یافتن این بطری ها زیر زمین وجود دارند. در این مقاله بهترین فلزیاب ها برای یافتن بطری های عتیقه و قدیمی حفر شده در زیر زمین را به شما معرفی خواهیم نمود تا اگر به یافتن این بطری ها علاقه پیدا کردید با خرید یکی از این فلزیاب ها کار خود را آغاز نمایید.

بهترین فلزیاب

چرا بطری های قدیمی به وسایلی ارزشمند تبدیل شده اند؟

در شرایطی مساعد بازاری بزرگ برای بطری ها و شیشه های مربای قدیمی وجود دارد، کلکسیون ها ممکن است صدها یا حتی هزاران دلار برای نمونه های نادر و کمیاب پرداخت کنند. اما چه چیزی باعث می شود یک بطری کهنه ارزش مالی پیدا کند؟ اکثر این کلکسیون ها به دنبال شکل های غیر رایج، رنگ ها یا طرح های هنرمندانه هستند. یکی از فرآیندهایی که باعث می شود بطری های قدیمی و شیشه های مربا به وسایلی با ارزش تبدیل شوند منبت کاری می باشد. منبت کاری باعث می شود یک بطری جذابیت قابل توجهی پیدا کند. منبت کاری اغلب برای درج حروف برجسته یا طرح ها روی شیشه و برای تبلیغ محصولات مورد استفاده قرار می گیرند. از دهه 1890 استفاده از برچسب های کاغذی آغاز شد و از همان زمان منبت کاری برای نمایش محتوای بطری ها مورد استفاده قرار گرفت.

چه نوع فلزیاب هایی برای حفاری و یافتن بطری های قدیمی زیر زمین مناسب می باشند؟

اگرچه فلزیاب ها به طور مستقیم مکان بطری ها را به شما نشان نمی دهند اما آن ها شما را به بهترین مکان برای آغاز کار حفاری هدایت می کنند. یک فلزیاب در یافتن زباله های فلزی که در مکان های صنعتی قدیمی به طور رایج وجود دارند کمک می کند. بررسی های انجام شده با استفاده از فلزیاب ها در نقشه برداری سریع از مکان مورد نظر شما مؤثر می باشند. بهترین فلزیاب برای حفر کردن زمین های صنعتی فلزیابی با قدرت نفوذ بالا و مدار جستجوی بزرگ می باشد. هرچه مدارهای به کار رفته در فلزیاب ها بزرگ تر باشد فلزیاب قادر به یافتن اشیای بزرگ تر در عمق بیشتر خواهد بود.

در بسیاری از بخش های کشور مواد معدنی موجود در زیر زمین بسیار زیاد می باشد از این رو ممکن است شما بخواهید از فلزیابی استفاده نمایید که دارای کنترل و تعادل بالایی باشد. همچنین ممکن است شما بخواهید بهترین فلزیاب را برای مکان های صنعتی قدیمی و گودال های عجیب و غریب انتخاب نمایید، این فلزیاب باید قادر به اجرای عملکردها در فرکانس پایین باشد. بسیاری از قطعات فلزی از آهن، استیل و برنج تولید شده اند. یک فلزیاب با فرکانس پایین نسبت به محل قرارگیری انواع این اشیا حساس خواهد بود. در ادامه لیستی از بهترین فلزیاب ها برای یافتن بطری های قدیمی را برای شما جمع آوری نموده ایم. امیدواریم این مقاله به شما در انتخاب بهترین فلزیاب برای یافتن بطری های عتیقه و قدیمی کمک کند.

معرفی بهترین فلزیاب با قابلیت یافتن بطری ها در عمق های زیاد

تاکنون ایده دیدن تصاویر اشیا موجود در زیر زمین به حقیقت پیوسته است. بهترین فلزیاب ها دیدن تصاویر اشیا موجود در زیر زمین را قبل از اینکه چشم شما قادر به دیدن آن ها باشد امکان پذیر می سازد. طلا، نقره و دیگر فلزهای ارزشمند با رنگ کامل در صفحه نمایش تبلت های شخصی نشان داده می شوند. فلزات بی ارزش همانند آهن نیز به طور واضح نمایش داده می شوند. فلزیاب Ground Exper Pro ذخیره سازی سیگنال های اشیا مشاهده شما را برای شما امکان پذیر می سازد تا بعدها آن ها را ارزیابی کنید. همچنین این نوع فلزیاب منوهایی را به هشت زبان زنده دنیا ارائه می دهد.

  • فلزیاب الکترونیکی Ground Exper Pro DRS
  • اسکنر الکترونیکی پیشرفته و مقاوم DRS

بهترین فلزیاب ها

بهترین بطری های عتیقه که ارزش جستجو دارند کدام ها هستند؟

بطری هایی که ارزش جستجو را دارند بطری های تولید شده توسط شرکت های آمریکایی در دهه 1700 و اوایل دهه 1900 می باشند. به دلیل تاریخچه این اشیا و این حقیقت که تمامی آن ها دست ساز هستند ارزش جستجو دارند. همانطور که سیستم های حمل و نقل همانند کشتی بخار که در سال 1807 تولید شد به شهرت وسیعی دست یافتند، نیاز به تولید ظروف با دوام نیز افزایش یافت. از این رو بطری های بسیار زیادی برای نگهداری نوشیدنی ها، دارو، غذا، سم، لوازم آرایشی و ظروف نگهداری مرکبات تولید شدند. یک موضوع آشکار در رابطه با مکان قرارگیری بطری های تولید شده این است که پس از یافتن اولین بطری در یک مکان متوجه خواهیم شد که در آن مکان چیزهای زیادی برای یافتن وجود دارند. بنابراین پس از یافتن اولین بطری مطمئن خواهید شد که دیگر بطری ها نیز در همان نزدیکی واقع شده اند.

در کجا شما می توانید بطری های قدیمی را پیدا کنید؟

اکثر بطری ها در مکان هایی پیدا می شوند که در آنجا شیشه های قدیمی یافت شوند؛ که این مکان ها شامل زباله دان های صنعتی قدیمی، مستراح های قدیمی، مکان های مسکونی و مناطق ساحلی می باشند. هر مکانی که برای مدت زمان طولانی به عنوان زباله دان مورد استفاده قرار گرفته باشد یک بهشت برای حفاری بطری های ارزشمند قدیمی می باشد. نسل های قدیمی آمریکایی زباله های خود را به حیاط خلوت های پشت خانه، گودال های عجیب و غریب یا مکان زباله دان های شهری انتقال می دادند.

شما می توانید انواع این مکان ها را در اینترنت، کتابخانه ها یا نقشه های قدیمی شهرها پیدا کنید. بسیاری از این بطری ها در مکان های آرام و ساکت در خارج از شهر پنهان شده اند. علاوه بر بطری های قدیمی شما می توانید در مکان هایی که قبلاً مشروب فروشی ها در آنجا قرار داشتند به دنبال سکه ها و جواهرات بگردید. در این صورت شما به بهترین فلزیاب نیاز خواهید داشت تا در یافتن مکان های قدیمی به شما کمک کنند. بهترین فلزیاب ها در یافتن بقایای زباله های فلزی، تجهیزات قدیمی کشاورزی، کنسروهای کوچک و درپوش ها به شما کمک می کنند.

در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه های فلزیاب، طلایاب، گنج یاب با شرکت فلزیاب تیوا تماس حاصل فرمایید.

09126931900

09123930991

https://felezyabganjyab.ir/

عنوان محتوا
تاریخ بررسی
خلاصه محتوا
امروزه انواع فلزیاب ها در بازار عرضه می شوند از این رو تولید این ابزار در حال گسترش و افزایش است. این ابزار برای کارهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و یکی از این کارها یافتن بطری های عتیقه و گرانبهای باستانی می باشد. در این مقاله قصد داریم با بهترین فلزیاب ها برای انجام این کار آشنا شویم.
امتیاز
51star1star1star1star1star

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09126931900