تکنولوژی دستگاه های فلزیاب و گنج یاب

فلزیاب تیوا

تکنولوژی دستگاه های فلزیاب و گنج یاب

استفاده از دستگاه فلزیاب صرفا به این معنی خواهد بود که شما بخواهید جسم فلزی که این فلز می تواند هر چیزی اعم از گران بها و یا غیرآهنی و … باشد را در نقطه ای کور شناسایی کنید، از تکنولوژی گیت های ورود به هواپیما ها گرفته تا گنج یاب هایی که به صورت کلاسیک استفاده می شوند.

دستگاه های فلزیاب حالا با پیشرفت تکنولوژی به دسته بندی های جزئی تر و دقیق تری تقسیم می شوند که قیمت آن ها نشان دهنده اصلی ترین تفاوت آن ها می باشد.

در اصل هر کدام از آن ها ساختار کلی یک فلزیاب را دارند، اما مسئله اینجاست که تعدادی از آن ها برای استفاده های تفننی، معمولی و یا حرفه ای در دسترس خریداران قرار می گیرند.

تعدادی از آن ها امکان تفکیک فلزات و همین طور تشخیص گران بها بودن و یا نبودن آن را نیز بر عهده دارند؛ آن ها با توجه به پالس های مغناطیسی ارسال شده، سعی می کنند شدت را اندازه گیری کرده و از این راه خیلی ساده نوع فلز را تشخیص می دهند.

فلزیاب های حرارتی و راداری

با توجه به حرارتی بودن این دستگاه ها، تکنولوژی آن ها گران قیمت بوده و اما می توانند به صورت کاملا دقیق نوع فلز، مقدار، حرکت و … را تشخیص دهند. البته نیازمند یک فرد با تجربه بالا در زمینه کار با فلزیاب ها خواهند داشت.

شیوه تفکیک آن ها نیز با توجه به ایجاد مسیری با حرارت و یافتن فلزات در گستره رادار ها امکانپذیر است. قیمت فلزیاب ها در محدوده های خاص به دلیل طراحی های پیشرفته و کم دردسر تر افزایش خواهد یافت.

تشخیص فلزات گرانبها و غیرآهنی

این تشخیص عموما کار سختی است و بسیاری از دستگاه ها حتی با قیمت بالا به دلیل نداشتن تکنولوژی مربوط از آن ناتوان هستند.

  • فلزیاب‌های فرکانسی این امکان را به صورت دقیق به شما می دهند، یعنی در واقع شما می توانید هدف یا همان تارگت خود را مشخص کنید، وقتی هدف شما فلزی گرانبها است، سنسور های دستگاه به موارد دیگر به هیچ عنوان حساس نخواهند بود، امکان سفارشی سازی در این دستگاه ها قطعا قیمت آن ها را نیز افزایش می دهد.

با توجه به کاربرد های آن در عمق های بسیار می توان فلزاتی که مربوط به تاسیسات، گاز، آبرسانی و … را نیز تشخیص داد. پس قطعا یکی از پرکاربرد ها در دنیای فلزیاب ها و طلایاب ها خواهد بود.

talayab

کاربرد فلزیاب های TR

ناآگاهی از بازار فلزیاب ها و همین طور تکنولوژی های عجیب و غریب می تواند موجب خرید های اشتباه برای کسانی شود که به استفاده از این دستگاه ها علاقه مند هستند.

در واقع فلزیاب هایی که تحت عنوان فرستنده / گیرنده در بازار موجود هستند، تنها برای کاربردی های خاص صنعتی (مانند استفاده در شرکت های آب و گاز رسانی) برای یافتن لوله ها و انشعاب ها مورد استفاده قرار می گیرند و کاربرد های یافتن طلا های غیرآهنی را ندارند.

حال اگر هنوز احساس می کنید ابزار مورد نیاز خود را نشناخته اید نیاز به راهنمایی های دقیق تر در مورد آن ها خواهید داشت که باید از یک مرجع معتبر کسب اطلاع نمائید.

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09126931900