ویژگی‌های دستگاه طلایاب

دستگاه طلایاب یکی از دستگاه هایی می باشد که فلزات و طلاهای درون زمین را شناسایی می کند. بیشتر مردم به دستگاه طلایاب گنج یاب می گویند که فلزات را شناسایی می کند. در دستگاه طلایاب برای اینکه طلاها به خوبی تشخیص داده شوند کد عددی وجود دارد که از این طریق می تواند به راحتی طلای درون زمین را پیدا کند. اگر طلا به وسیله دستگاه طلایاب پیدا شود در صفحه نمایش آن همان کد که تعبیه شده است نشان داده می شود.

دستگاه طلایاب در دست افراد بسیاری مشاهده نمی شود و فقط افراد خاصی مجوز خرید آن را دارند. شما باید برای تهیه دستگاه طلایاب مجوزهای لازم آن را کسب نمایید.ف برخی از دستگاه ها در بازار وجود دارند که شما باید دقت بسیاری در خرید آنها داشته باشید چرا که امکان دارد آنها دستگاه اصلی نباشند و سوء استفاده گران دستگاه طلایاب تقلبی را به شما بفروشند.

دستگاه طلایاب باید ویژگی های خاصی داشته باشد که این ویژگی ها بسیار مهم می باشد و باید به آنها اهمیت دهید. برای اینکه با ویژگی های این دستگاه آشنا شوید در ادامه برخی از ویژگی های آن را بیان می کنیم.

دستگاه طلایاب

ویژگی های دستگاه طلایاب :

همانطوری که بیان کردیم دستگاه طلایاب یکی از دستگاه های بسیار حساس می باشد که باید دارای ویژگی های خاصی باشد. در ادامه برخی از ویژگی های آن را معرفی می کنیم.

  1. یکی از مهمترین ویژگی هایی که این دستگاه باید داشته باشد این است که نشانگر آن به طلا حساسیت داشته باشد و زمانی که طلا را زیر خاک پیدا کرد باید سریعا نشانگر آن علامت نشان دهد.
  2. تنظیم فرکانس یکی دیگر از مهمترین ویژگی های این دستگاه می باشد، یعنی دستگاه شما باید قابلیت تنظیم فرکانس داشته باشد.
  3. حداقل عمق نفوذ این دستگاه باید 4 متر باشد، یعنی دستگاه بید به خوبی بتواند تا 4 متر درون زمین را خوبی جستجو کند.
  4. توجه داشته باشید باید بالانی دستگاه طلایاب دستی باشد، اگر بالانس آن اتوماتیک باشد عمق نفوذ آن کمتر می شود و به خوبی نمی تواند فلزات درون زمین را پیدا کند.
  5. دستگاه باید بتواند به خوبی تمامی فلزات را از یکدیگر تشخیص دهد، و به خوبی بتواند به شما بگوید چه نوع فلزی را پیدا کرده است. در واقع دستگاه باید به خوبی ذرات را حذف کند و نوع فلز را تشخیص دهد اگر ذرات را حذف نکند نمی تواند تشخیص خوبی داشته باشد.
  6. کار کردن با دستگاه هرچه راحت تر باشد بهتر است، پس دستگاهی را باید باید انتخاب کنید که کار کردن با آن دشوار نباشد و شما به راحتی با آن کار کنید.
  7. دستگاه طلایاب یکی از ویژگی های اصلی که باید داشته باشد این است که حتما خدمات پس از فروش داشته باشد، بنابراین دقت داشته باشید که اگر دستگاه را خریداری می کنید به خدمات پس از فروش آن هم دقت داشته باشید. اگر دستگاه خارجی باشد و فقط گارانتی داشته باشد باید گارانتی آن را دریافت کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

https://www.okmmetaldetectors.com/en/okm-detectors/

 

در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر در رابطه با دستگاه های طلایاب با شرکت فلزیاب تیوا تماس حاصل فرمایید.

09126931900

09123930991

https://felezyabganjyab.ir/

عنوان محتوا
تاریخ بررسی
خلاصه محتوا
فلزیاب تیوا
امتیاز
51star1star1star1star1star

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09126931900