دستگاه فلزیاب, طلایاب و گنجیاب:جستجو در مکانهای ناآشنا

دستگاه فلزیاب, طلایاب و گنجیاب برای یافتن گنج
دستگاه فلزیاب, طلایاب و گنجیاب برای یافتن گنج

دستگاه فلزیاب, طلایاب و گنجیاب:جستجو در مکانهای ناآشنا

مکان, مکان, و باز هم مکان. حال که دستگاه فلزیاب, طلایاب و گنجیاب را تهیه کرده ایم, این مهم است که نظر داشته باشیم که چه مکانی را برای یافتن گنج با فلزیاب خود انتخاب کنیم. این امر تعیین می کند که ما چه چیزی و چه مقدار از آن چیز را می یابیم. اگر در سواحل به شکار گنج برویم, این امکان هست که جواهرات گمشده, سکه و ساعت بیابیم. اگر به یک مکان جنگی برویم, احتمال این که دکمه ی لباس, سرنیزه و پوکه ی تفنگ بیابید بیشتر است. و به همین ترتیب اگر در یک مکان و یا چاله ی بسیار قدیمی جستجو کنید, ممکن است که بطری ها و کوزه های عتیقه بیابید. گنج یاب های حرفه ای یک قانون رایجی دارند, در جایی به جستجو کن که آدم های بسیاری از آنجا عبور کرده و یا جمع شده اند. مکان های محبوبی میان شکارچیان گنج وجود دارد که می شود با دستگاه فلزیاب, طلایاب و گنجیاب به جستجوی آنها پرداخت. این اماکن شامل: سواحل, پارکها, حیاط مدرسه, زمین بازی, دوچرخه سواری و یا مناطق کوهنوردی, پیکنیک, اماکن تفریحی و تئاتر های فضای باز میشوند.

با تاریخ محل زندگی خود شروع کنید

اگر شما به طور جدی مشتاق به یافتن زمین های غنی برای شکار با دستگاه فلزیاب, طلایاب و گنجیاب هستید, باید تحقیق و برنامه ریزی کنید. پیش از آنکه برای کندن جای گنج اقدام کنید, به دنبال کندن اطلاعات بروید. و به احتمال زیاد در تاریخ محل زندگی شما اطلاعاتی در اینباره یافت میشود, هر کسی راجع به این آگاه نیست, اما بیشتر شهر ها اطلاعات تاریخی شهر و محل را در کتابخانه نگهداری میکنند. این را تحقیق سرگرم کننده تلقی کنید, مثل نوشتن یک گزارش نیست. این اطلاعات به شما کمک میکند تا به گنج برسید, بدون این اطلاعات, ممکن است شما به ساعت ها جستجوی بی ثمر مشغول شوید.

نقشه های قدیمی میتوانند بسیار در جستجوی شما موثر باشند
نقشه های قدیمی میتوانند بسیار در جستجوی شما موثر باشند

وقتی وارد کتابخانه شدید به قسمت تاریخ محلی رجوع کنید. از مسئول آنجا بخواهید تا به شما کمک کند. به دنبال داستان هایی راجع به جشنها, کاسبی های محلی, محله های برگزاری مسابقات ورزشی, مهمانخانه ها و صنعت محل زندگی باشید. اگر شما بتوانید به نقشه های کهن و علامت گذاری شده دستیابید, میتواند بسیار ارزشمند باشد. و این هم لیست پیشنهادی که شما میتوانید در کتابخانه راجع به آن تحقیق کنید:

  • خانه های متروکه
  • سالن ها, هتل ها, مهمانخانه ها
  • مکانهای جنگ داخلی و کمپ ها
  • داستانهای جنایی, دزدی ها و معماهای حل نشده ی آن
  • معادن طلا, نقره و مس کشف شده
  • آتش سوزیها, سیل ها و یا مصیبتهای طبیعی که موجب خرابی ساختمان ها شده
  • نشانه های محلی و نقاط جالب برای جستجو
  • پل های جدید,خیابان هایی که موجب پیدایش انجمن ها شده اند
  • راه های سفر و واگن قطار

 

گودال های عجیب و غریب و یا حیاط خلوت ها به عنوان دفن زباله در گذشته استفاده میشد. و حال کسانی که با دستگاه فلزیاب, طلایاب و گنجیاب به دنبال کوزه و بطری هستند در این مکان ها به دنبال بطری, شیشه و یادگار های عتیقه می گردند. همچنین, چشم به جاده های بسیار قدیمی و زمین توپ بازی, کلن زمین ها و راه آهن هایی که قبلا بسته شده اند بیاندازید. فرصت های زیادی برای یافتن در این مکان ها وجود دارد.

فرصت طلبی, موفقیت شما را با دستگاه فلزیاب, طلایاب و گنجیاب تعیین میزند
فرصت طلبی, موفقیت شما را با دستگاه فلزیاب, طلایاب و گنجیاب تعیین میزند

فرصت طلب باشید و در جریان پروژه های ساختمانی و تحولات شهری باشید

اگر فکر خود را محدود نکنید, شما میتوانید حتی خود را با ایده های منحصر به فرد خود برای یافتن جای گنج غافلگیر کنید.

راجع به اتفاقات و حوادث گذشته ی محل خود ایده پردازی کنید. آیا راجع به مزرعه ی تاریخی که زمانی توسط افراد پولدار اداره میشد و الان متروکه است خبر دارید؟ بسیار زیرکانه است که به عنوان یک شکارچی گنج فرصت طلب باشید تا بتوانید از دستگاه فلزیاب, طلایاب و گنجیاب خود استفاده درست بکنید. اطلاعات مفید را گردآوری کنید و بر اساس آن عمل کنید! یک مثال ساده: عموم مردم در گذشته پسانداز ها و اموال خود را مخفی می کردند. و در آن زمان مردم به بانک ها اعتماد نداشتند, پس در مکان های مخصوص دارایی های خود را مخفی میکردند. شاید از تخته ای برای مخفی کردن, یا آجری متحرک بر دیوار, یا اتاقی مخفی برای پنهان کردن پول, جواهرات و دیگر اموال خود. اگر شما بتوانید به یک خانه ی متروکه دسترسی یابید, این ها مکان هایی جدی برای گنج یابی با دستگاه فلزیاب, طلایاب و گنجیاب هستند.

برای مثال اگر شما قدیمی ترین محله ها را میشناسید که در حال حاضر پر از جمعیت هستند, از آن ها چشم پوشی نکنید چون که در همین محله ها, مکان هایی هستند بین ساختمان ها و یا بیراهه هایی که حداقل در 80 سال گذشته کنده کاری نشده اند. مکان هایی که سالها است که فعالیتی نداشته اند را می توانید تشخیص دهید و این زمین ها ارزش بسیاری  برای کندن با دستگاه فلزیاب, طلایاب و گنجیاب دارند.

حواس خود را به تغییرات پیرامون خود جمع کنید. اگر شهر در حال ساخت و ساز و یا تعمیرات است و یا شرکتی در حال لوله کشی است, از این فرصت استفاده کنید تا مکان هایی را که معمولا در اختیار شما نبوده اند را جستجو کنید. و یا وقتی که خیابان های شهر در حال نصب کابل های فیبر نوری است, درخت ها, بوطه ها و خیابان ها معمولا کنده کاری میشوند و جستجو گران می گویند بهترین موقع برای استفاده از دستگاه فلزیاب, طلایاب و گنجیاب قبل و یا بعد از صورت گرفتن کنده کاری است. خاکی که قبلا دو متر زیر زمین بوده است, در این مواقع روی سطح زمین است. با انجام و پیش گرفتن این شیوه ها سکه های قدیمی و یادگار های با ارزش یافته اند. به تدریج ایده های بیشتری برای مکان های گنج یابی پیدا میکنید و متوجه میشوید که شاید حتی در محله ی خود نیز این مکان ها وجود دارند

اگر به دنبال یک دستگاه فلزیاب, دستگاه طلایاب و گنج یاب هستید پیشنهاد ما این دستگاه ها هستند:

برای شروع, فلزیاب های عمیق:

فلزیاب های حرفه ای, فلزیاب های عمیق

فلزیاب های فوق حرفه ای

در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه های فلزیاب، طلایاب، گنج یاب با شرکت فلزیاب تیوا تماس حاصل فرمایید.

09126931900

09123930991

عنوان محتوا
تاریخ بررسی
خلاصه محتوا
مکان, مکان, و باز هم مکان. حال که دستگاه فلزیاب, طلایاب و گنجیاب را تهیه کرده ایم, این مهم است که نظر داشته باشیم که چه مکانی را برای یافتن گنج با فلزیاب خود انتخاب کنیم. این امر تعیین می کند که ما چه چیزی و چه مقدار از آن چیز را می یابیم.
امتیاز
51star1star1star1star1star

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09126931900