دستگاه گنج یاب تصویری

دستگاه گنج یاب تصویری دستگاه گنج یاب تصویری با تکنولوژی پیشرفته

دستگاه گنج یاب تصویری با تکنولوژی شناسایی فلزات و حفره ها، با آخرین فن آوری ها طراحی و ساخته می شوند تا بتوانند فلزات گرانبها را بیایند و همچنین حفره های پنهان را تشخیص دهند. آشکارساز با عمق نفوذ بالا و دستگاه گنج یاب تصویری، با استفاده از جداسازی پیشرفته، اهداف فلزی را به چهار گروه تقسیم بندی می کند: طلا، غیر آهنی، فولاد و آهن.

علاوه بر دقت تشخیص و تجزیه و تحلیل اشیاء فلزی، دستگاه گنج یاب تصویری دوگانه 3D، قادر به تشخیص حفره های زیرزمینی مانند غارها، انبارها، تونل ها، پناهگاه ها و گورها است. پیشرفته ترین سیستم های تصویر برداری گرافیکی قادر به طراحی نمودار های سیگنال D2 از اهداف شناسایی شده هستند.

ویژگی های جستجو و تشخیص چند منظوره ی دستگاه گنج یاب تصویری به کاربران این اجازه را می دهد تا حتی در شرایط بسیار سخت نیز به آسانی جستجو کنند. برای کار با این سیستم های پیشرفته در دستگاه گنج یاب تصویری، چه کاربران حرفه ای و چه آماتور با رابط کاربر پسند به خوبی کار خواهند کرد و هیجان رسیدن به عمق و کشف گنجینه هایی را که هیچ کس تا به حال ندیده است را تجربه می کنند.

دستگاه گنج یاب تصویری با تکنولوژی پیشرفته

بر خلاف آشکارسازهای قدیمی، سیستم 3D دوگانه ی دستگاه گنج یاب تصویری ویژگی هایی دارد که قبل از حفاری، یک تجزیه و تحلیل کامل از هدف را ارائه می دهد. این سیستم علاوه بر عمق نفوذ استثنایی و تفکیک نوع هدف، عمق و اندازه هدف را به دقت تحلیل می کند و محل هدف را برای اهداف بزرگ و کوچک در واحد سانتیمتر نشان می دهد.

دستگاه گنج یاب تصویری به طور معمول 3 کویل جستجوی متفاوت دارد که هر یک آشکارسازی جداگانه دارد و در مجموع سه آشکار ساز وجود دارد. کویل “Coil” جستجوی عمیق 60X100 سانتی متر برای فلزات که مدت زمان طولانی در زیر زمین بوده اند و میدان مغناطیسی (اکسیداسیون) را در اطراف ایجاد کرده اند، ایده آل است. کویل جستجو برای اهداف عمومی 36 x 44 cm  در دستگاه گنج یاب تصویری، استفاده عمومی دارد. و در نهایت، کویل جستجوی کوچکx 31.5cm   21 ایده آل برای سکه و برای استفاده در فضاهای محصور مانند زیرزمین است.

شناسایی فلزات و حفره ها با گرافیک 3D با دستگاه گنج یاب تصویری

کویل جستجوی عمیق در دستگاه گنج یاب تصویری به طور خاص برای تعیین اهدافی است که در عمق زیاد دفن شده اند. با استفاده از این کویل می توان مناطق بزرگتر را پوشش داده و اهداف عمیق تر را شناسایی کرد. این سیستم دستگاه گنج یاب تصویری، با نادیده گرفتن سطل زباله های فلزی کوچک و سایر قطعات فلزی کوچک، یک کاربری آسان و عملی را ارائه می دهد. این کویل دستگاه گنج یاب تصویری شما را قادر می سازد تا نتایج عالی را حتی در شرایط دشوار و زمین های بسیار معدنی فراهم کند. تفکیک کامل فلز چیزی است که این کویل را با سایر کویل های جستجو متفاوت می کند. این سیستم می تواند درصد متفاوتی از دو فلز را که در مجاورت یکدیگر قرار دارند تشخیص دهد.

در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه های فلزیاب، طلایاب، گنج یاب با شرکت فلزیاب تیوا تماس حاصل فرمایید.

09126931900

09123930991

https://felezyabganjyab.ir/

عنوان محتوا
تاریخ بررسی
خلاصه محتوا
دستگاه گنج یاب تصویری با تکنولوژی شناسایی فلزات و حفره ها، با آخرین فن آوری ها برای یافتن فلزات گرانبها و تشخیص حفره های پنهان، طراحی و ساخته می شود. آشکارساز های با عمق نفوذ بالا، با استفاده از جداسازی پیشرفته، اهداف فلزی را به چهار گروه تقسیم بندی می کند: طلا، غیر آهنی، فولاد و آهن.
امتیاز
51star1star1star1star1star

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09126931900