طلایاب باید چه ویژگی های داشته باشد ؟

طلایاب :

بسیاری از افراد امروزه به دنبال طلایاب با ویژگی های مناسب و عالی می باشند که آن را خریداری نمایند و از آن برای جستجوی خود در دل زمین استفاده کنند. طلایاب یکی از وسیله هایی است که شما از طریق آن می توانید فلزاتی که جنس طلا دارند و در زیر زمین مدفون شده اند را پیدا کنید. از آنجایی که خاک ایران سرشار از طلا و فلزات ارزشمند می باشد شما می توانید به وسیله طلایاب در مکان هایی که باستانی هستند طلاهای زیادی را کشف کنید.

بسیاری از افرادی که به دنبال دستگاه طلایاب هستند باید مجوزهای لازم را برای خریداری این دستگاه به دست آورند چرا که این دستگاه را نمی توانید به راحتی تهیه کنید. افراد بسیاری وجود دارند که بعد از یافتن طلاها از آنها سوء استفاده می کنند و به همین دلیل مجوز داشتن دستگاه طلایاب را ندارند. بیشتر کسانی که این دستگاه را تهیه می کنند کسانی هستند که در رشته باستان شناسی تحصیلات خود را گذرانده اند و برای اینکه بتوانند بر روی فلزات گذشته تحقیقات لازم را انجام دهند م یتوانند از این دستگاه برای جستجو در مکان های قدیمی استفاده کنند.

شما برای اینکه این دستگاه را تهیه کنید باید به چند نکته اساسی دقت داشته باشید. دستگاه طلایاب ویژگی هایی دارد که هنگام خرید باید به خوبی آن ویژگی ها را مورد بررسی قرار دهید تا بهترین نوع این دستگاه را خریداری نمایید. برای اینکه با ویژگی های آن آشنایی بیشتری را به دست آورید در ادامه برخی از ویژگی های آن را بیان می کنیم.

طلایاب

ویژگی های دستگاه طلایاب :

همانطوری که بیان نمودیم دستگاه طلایاب دارای ویژگی های است که شما باید به خوبی با این ویژگی های آشنایی های لازم را به دست آورید. برخی از این ویژگی ها را در ادامه بیان می کنیم.

  1. عمق نفوذ دستگاه باید حداقل 4 متر باشد و به خوبی بتواند اشیایی را که در 4 متری زمین وجود دارند را تشخیص دهد.
  2. نشانگر حساسیت یکی از ویژگی های است که این دستگاه باید داشته باشد، زمانی که دستگاه طلا را پیدا کند باید در نشانگر آن نشان داده شود.
  3. باید دستگاه طلایاب را بعد از اینکه تهیه کردید آن را تست کنید تا از سالم بودن آن مطمئن شوید. اگر دستگاه به خوبی تشخیصات لازم را انجام دهد کارآیی مناسبی ندارد.
  4. برخی از دستگاه هایی که تصویری هستند برای یافتن طلا مناسب نمی باشند و باید بدانید که دستگاه طلایاب تصویری نباید باشد چرا که تشخیص خوبی در یافتن طلا ندارد.
  5. دقت داشته باشید که باید دستگاهی را که خریداری می کند حتما طلایاب باشد، چرا که برخی کلاهبرداران وجود دارند که دستگاه فلزیاب را به اشتباه به جای این دستگاه به فروش می رسانند. دستگاه فلزیاب به هیچ عنوان برای یافتن طلاهای زیر زمین مناسب نمی باشد.

6. دستگاه باید به خوبی بتواند ذرات اضافی طلا را حذف کند و سپس آن را در نشانگر دستگاه نشان دهد. اگر دستگاه دارای این ویژگی نباشد به هیچ عنوان نمی تواند طلای درون زمین را به خوبی نشان دهد.

https://www.minelab.com/metal-detectors/strike-gold

در صورت نیاز به مشاوره در رابطه با فروش فلزیاب با شرکت تیوا تماس حاصل فرمایید.

09126931900

09123930991

 

عنوان محتوا
تاریخ بررسی
خلاصه محتوا
فلزیاب تیوا
امتیاز
51star1star1star1star1star

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09126931900