فلزیاب تصویری با فلزیاب های دیگر متفاوت است

فلزیاب تصویری :

بسیاری از افراد این سوال برایشان پیش می آید که آیا فلزیاب تصویری وجود دارد تا به خوبی بتواند تصاویر اشیایی که در زیر زمین قرار دارد را به خوبی نشان دهد. در جواب این دسته افراد باید گفته شود که فلزیاب تصویری وجود دارد ولی باید دقت داشته باشید که در زمان خریداری نوع اصلی را تهیه کنید. چرا که برخی از فروشندگانی که سودجو هستند ادعا می کنند که فلزیاب تصویری را که آنها به فروش می رسانند تصویر بسیار کاملی را از اشیای زیر زمین نشان می دهد ولی در اصل آنها دروغ می گویند و شما نباید دروغ آنها را باور کنید.

شما باید توجه داشته باشید بیشترین نوع  فلزیاب تصویری که در بازار وجود دارد تقلبی می باشند و اگر می خواهید اصل آن را خریداری کنید باید از شرکت های معتبری که این نوع فلزیاب ها را می سازند تهیه کنید. فلزیاب تصویری تصویر کامل اشیای زیر زمین را به خوبی نشان نمی دهد، در اصل یک تصویر تار و تاریکی را نشان می دهد که شما از این طریق می توانید تشخیص دهید که فلز زیر زمین چه اندازه ای می باشد و یا اینکه شکل کلی آن را به خوبی نمی توانید تشخیص دهید.

بنابراین باید دقت داشته باشد که فلزیاب تصویری تقلبی هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت و شما هزینه ای را برای آن نباید پرداخت کنید. فلزیاب تصویری اصل را شما می توانید از شرکت هایی که معتبر هستند خریداری کنید، البته باید بدانید که خریداری فلزیاب تصویری مجوز می خواهد و شما باید مجوزهای لازم را برای خریداری آن را تهیه کنید، در غیر اینصورت شما نمی توانید آن را خریداری کنید.

فلزیاب تصویری

ویژگی های فلزیاب تصویری :

همانطوری که بیان نمودیم فلزیاب تصویری تا حدودی تصویر اشیای زیر زمین را به شما نشان خواهد داد. این فلزیاب دارای یک فرستنده می باشد که این فرستنده 100 مگاهرتز قدرت دارد. فرستنده بعد از اینکه سیگنال جستجوی خود را به زیر زمین می فرستد منتظر برگشت تصویر آن می ماند. دقت داشته باشید از آنجایی که فلزها امواج را بر می گردانند و دریافت نمی کنند، سیگنال فرستاده شده از طریق برگشت متوجه می شود که به فلزی برخورده است.

شما می توانید به طور عادی از فلزیاب تصویری استفاده کنید ولی اگر آن را به لب تاپ وصل کنید راحت تر می توانید تصاویر زیر زمین را کنکاش کنید و متوجه شوید که چه چیزی در زیر زمین قرار دارد. البته باید بدانید که تصویری که زیر خاک در فلزیاب تصویری نشان داده می شود قابل مشاهده نمی باشد و فقط تصاویر بسیار نامشخصی را می توانید مشاهده کنید. بیشتر افرادی که در رشته زمین شناسی تخصص دارند بهترین وسیله ای که از آن می توانند برای تحقیقات خود از آن استفاده کنند این فلزیاب می باشد.

یکی از ویژگی هایی که فلزیاب تصویری باید داشته باشد این است که از سنسور قوی بهره مند باشد تا به خوبی بتواند فلزات زمین را تشخیص دهد. اگر سنسور آن قوی نباشد به هیچ عنوان نمی تواند فلزات را پیدا کند.

https://www.wi-ltd.com/product/metal-detector-pocket-size/?gclid=Cj0KCQjwj_XpBRCCARIsAItJiuQLRNDCxjKA6CCs056Mif2dL2cvDbo5cNDM2uYZbHZbdaAzlUo7tYkaAqSaEALw_wcB

 

در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر در رابطه با دستگاه فلزیاب تصویری با شرکت فلزیاب تیوا تماس حاصل فرمایید.

09126931900

09123930991

https://felezyabganjyab.ir/

عنوان محتوا
تاریخ بررسی
خلاصه محتوا
فلزیاب تیوا
امتیاز
51star1star1star1star1star

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09126931900