فلزیاب تصویری چیست و چه کاربردی دارد؟

فلزیاب تصویری یکی از مدل های پیشرفته فلزیاب است که امروزه در صنایع مختلف از آن استفاده می شود. فلزیاب ها انواع مختلفی دارند که از نظر حساسیت، میزان دقت، نحوه ی عملکرد و … تفاوت هایی اساسی با هم دارند. امروزه استفاده از فلزیاب در بخش هایی مختلف مانند صنعت و معدن، طلایابی، فرودگاه ها و حتی بخش خروجی مغازه ها استفاده می شود و با تشخیص فلز عملکردی که از آن ها انتظار می رود را انجام می دهند. بیشترین استفاده ی عمومی از فلزیاب تصویری در صنعت و معدن و طلایابی است.

فلزیاب تصویری

فلزیاب تصویری چیست؟

برای بررسی فلزیاب تصویری ابتدا باید بدانیم که فلزیاب چیست؟ فلزیاب در اصل یک دستگاه حساس به فلزات است که با ارسال و دریافت سیگنال هایی سبب می شود تا وجود فلز را در بخش هایی که مشخص نیست مانند زیر زمین و دیوارها تشخیص دهد. فلزیاب تصویری دارای یک صفحه ی نمایشگر است که نوع فلز و تفکیک پذیری آن را نشان می دهد. همچنین عمقی که یک فلز حضور دارد را هم می تواند مشخص کند. البته دقت این دستگاه ها در مدل های مختلف تغییر می کند و حتی ممکن است برخی از فلزات با هم اشتباه گرفته شوند؛ اما در فلزیاب های تصویری که دارای تکنولوژی های پیشرفته تری هستند دقت بسیار بالاست و می توان با اطمینان از آن ها استفاده کرد. چگونگی کار فلزیاب تصویری نیز بسته به مدل آن تغییر می کند ولی به طور معمول یک دکمه ی پاور دارد که با روشن کردن آن و قرار دادن روی سطح مورد نظر می تواند کار خود را انجام دهد و اطلاعات مورد نیاز را به کاربر بدهد. این اطلاعات که بر روی صفحه نمایشگر نشان داده می شود می تواند بسیار دقیق باشد و شامل عمق، مقدار و حتی نوع فلز باشد.

فلزیاب مغناطیسی

کاربرد فلزیاب تصویری

فلزیاب تصویری در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. از این دستگاه ها در زمینه های امنیتی، نظامی، صنعت و معدن، ساختمانی و … استفاده می شود.

  • برای پیدا کردن منطقه ی معدن فلز و حتی عمق معدن از این دستگاه ها استفاده می شود
  • در بخش آثار باستانی برای پیدا کردن عتیقه جات فلزات مختلف از جمله آثار باستانی طلا و نقره به کار می رود.
  • در زمینه های نظامی برای پیدا کردن مین در زمین از آن بهره می برند.
  • از این دستگاه ها برای پیدا کردم محل و عمق لوله های تاسیساتی مانند گاز یا آب استفاده می شود.
  • فلزیاب تصویری در فرودگاه ها در انواع با کیفیت و دقیق استفاده می شود و کار امنیت عبور و مرورهای خارجی و داخلی را انجام می دهد.

علاوه بر این موارد فلزیاب در بسیاری موارد دیگر نیز کاربرد دارد و از آن استفاده های زیادی می شود.

استفاده از این دستگاه در انواع مختلف آن باید بر اساس نیاز فرد انتخاب شود. به عنوان مثال اگر دقت کار چندان مد نظر نیست نیازی به استفاده از مدل های حساس تر با قیمت بیشتر نیست و کارتان با انواع معمولی نیز می تواند راه بیفتد. ولی بدون شک اگر فعالیت های حساس را می خواهید با آن انجام دهید به روزترین فلزیاب تصویری را به کار گیرید.

در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه های فلزیاب، طلایاب، گنج یاب با شرکت فلزیاب تیوا تماس حاصل فرمایید.

09126931900

09123930991

https://felezyabganjyab.ir/

عنوان محتوا
تاریخ بررسی
خلاصه محتوا
فلزیاب تصویری از نمونه های جدید فلزیاب ها است که دارای کیفیت بالایی هستند. این نوع فلزیاب ها برای کاربردهای متنوعی از جمله صنعت و معدن، نظامی، امنیتی، ساختمان و تأسیسات، طلایابی و... مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند نوع فلز و عمق آن را روی صفحه نمایشگر نشان دهند.
امتیاز
51star1star1star1star1star

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09126931900