قیمت دستگاه فلزیاب چقدر است؟

همانند تمام محصولات موجود در بازار قیمت دستگاه فلزیاب با توجه به عوامل متعددی مانند نام تجاری، خرده فروشی، ویژگی ها و کیفیت ردیاب متفاوت است. شما می توانید قیمت دستگاه فلزیاب را از ۵۰ پوند در مقیاس و کیفیت پایین تا ۴۰۰ پوند در مقیاس و کیفیت بالا که دارای عمق سنجی باور نکردنی و ویژگی های متفاوت تهیه کنید. با این وجود اکثر قیمت دستگاه فلزیاب به طور میانگین حدود ۲۰۰ پوند است در ادامه یک مرور کلی بر عواملی که بر هزینه ردیاب فلزی تاثیر خواهند داشت را بررسی می کنیم.

جداسازی یا تمایز

این یک ویژگی بسیار مهم است که به قابلیت تشخیص فلز و تمایز بین انواع فلزات مختلف که احتمالا در مسیر شما قرار می گیرند اشاره می کند. فلزات فرکانس های متفاوت یا طول موج های الکترومغناطیسی متفاوت را از خود ساطع می کنند. یک ردیاب خوب قادر خواهد بود که فرکانس های نامطلوب را از سایر فرکانس ها متمایز کند بنابراین شما می توانید بر روی هدف خاصی که مدنظر دارید تمرکز کنید و مشغول شوید. این موضوع باعث صرفه جویی در زمان و همچنین انرژی خواهد شد و کارایی و عملکرد ردیاب را افزایش می دهد.

قیمت دستگاه فلزیاب

عمق دستگاه فلزیاب

این ویژگی مشخص می کند که یک دستگاه فلزیاب چگونه برای پیدا کردن هر دو نوع فلز کوچک و بزرگ استفاده می شود.

عمق باید یکی از پارامتر های مهمی باشد که شما در هنگام انتخاب یک دستگاه فلزیاب آن را در نظر بگیرید. و همانطور که مشخص است عمق بیشتر سبب افزایش قیمت دستگاه فلزیاب خواهد شد.

تعادل زمین

این موضوع یکی از پارامتر هایی است که بر روی قیمت دستگاه فلزیاب اثر می گذارد. تعادل زمین یا Ground Balance برای دقت بیشتر در برخی از دستگاه فلزیاب استفاده می شود این ویژگی به شما این امکان را می دهد که قبل از شروع کار تجسس ترکیبات خاک را کالیبره کنید تا به این ترتیب تشخیص نادرست و غلط را به حداقل برسانید.

حالات
حالت های مختلف از یک تولید کننده به تولید کننده دیگر متفاوت است. به طور کلی شما می توانید حالت های مختلفی را برای تشخیص سکه ها، طلا، جواهر و یا آثار دیگر داشته باشید. معمولا اگر حالت های بیشتری بر روی ردیاب ها وجود داشته باشد قیمت دستگاه فلزیاب بیشتر خواهد بود.

ردیاب های فلزی

دریافت
از آنجایی که هر فلز یک فرکانس منحصر به فرد از تابش الکترومغناطیس دارد شما می توانید یک فرکانس مخصوص ثابت را دریافت کنید. به طوریکه شما می توانید یک فلز خاص را که مدنظر دارید مورد جست و جو قرار دهید.

کیفیت
کیفیت یکی از عوامل مهمی است که بر هزینه و قیمت اثر می گذارد. ردیاب های با کیفیت بالا به شما عملکرد و همچنین ویژگی های عالی و بیشتر ارائه می دهند. برخی از مارک هایی پیشرو در صنعت دارای یک پیشینه ثابت هستند در نتیجه این برند ها می توانند به شما کیفیت عالی تضمین شده ای ارائه دهند. همچنین مهم است که شما عوامل اضافی نظیر حمل و نقل و تخفیف کالاهایی که قیمت بالایی دارند را در نظر بگیرید. دستگاه های فلزیاب سرمایه های ثابتی هستند که نیاز به تعمیر و نگهداری ماهانه ندارند و با بازده و پتانسیل بالایی که دارند می توانند در کشف یک اثر با ارزش به شما کمک کنند.

در صورت نیاز به دریافت مشاوره و اخذ اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت کلیه دستگاه های فلزیاب، طلایاب، گنج یاب با شرکت فلزیاب تیوا تماس حاصل فرمایید.

09126931900

09123930991

https://felezyabganjyab.ir/

عنوان محتوا
تاریخ بررسی
خلاصه محتوا
همانند تمام محصولات موجود در بازار قیمت دستگاه فلزیاب با توجه به عوامل متعددی مانند نام تجاری، خرده فروشی، ویژگی ها و کیفیت ردیاب متفاوت است. شما می توانید قیمت دستگاه فلزیاب را از ۵۰ پوند در مقیاس و کیفیت پایین تا ۴۰۰ پوند در مقیاس و کیفیت بالا که دارای عمق سنجی باور نکردنی و ویژگی های متفاوت تهیه کنید. با این وجود اکثر قیمت دستگاه فلزیاب به طور میانگین حدود ۲۰۰ پوند است
امتیاز
51star1star1star1star1star

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09126931900