قیمت فلزیاب ها و انتخاب بهینه ی آن ها

اگر شما تمایل دارید در مورد مشخصات و قیمت فلزیاب ها  بیشتر بدانید اما مطمئن نیستید که کدام نوع فلزیاب شما را به هدفتان می رساند پیشنهاد می دهیم تا این پست را به دقت مطالعه نمایید.

انواع فلزیاب ها

فلزیاب های مختلفی از نظر نوع و فعالیت آنها وجود دارند. این فلزیابها عبارتند از: فلزیابهای تفریحی ، پیشرفته ای ، صنعتی ، دارای فرستنده و گیرنده ، فرکانسی ، مغناطیسی ، راداری و زمینی

قیمت فلزیاب ها

قیمت فلزیاب ها را می توان به دو دسته تقسیم نمود که در زیر به آن اشاره می کنیم.

دسته اول بین 150 الی 300 دلار

اگر به فعالیت کشف فلز صرفا نگاه یادگیری دارید پیشنهاد ما این است که از فلزیابهای ارزان قیمت استفاده نمائید.این نوع فلزیاب ها قاعدتا برای کسانی مناسب است که به حرفه یافتن فلز یک نوع نگاه سرگرم کننده دارند و پول زیادی نمی خواهند هزینه نمایند .قیمت  این فلزیاب ها در حدود 150 الی 300 دلار است.

مشخصات و قیمت فلزیاب Fisher F22

دارای قابلیت ضد آب ، صدای هشدار آهن ، بازگشت سریع به حالت اولیه ، دارای وزن سبک ، دارای شناسه دیجیتال ، پنج سال گارانتی قیمت فلزیاب Fisher F22 ، 219 دلار است.

 مشخصات و قیمت فلزیاب Garrett ACE 300  

دارای قابلیت  استفاده و کاربرد راحت و آسان ، دارای شناسه دیجیتال ، فرکانس قابل تنظیم ، رزولوشن پیشرفته .قیمت فلزیاب Garrett ACE 300 ,254 دلار است.

مشخصات و قیمت Tesoro Silver uMax

فلزیاب Tesoro Silver uMax بسیار سبک وزن با کاربرد و استفاده راحت و دارای گارانتی مادام العمر است. قیمت فلزیاب Tesoro Silver uMax ، 254.13 دلار است.

دسته دوم بین 300 الی 2000 دلار

فلزیاب هایی که به نسبت کاربرد و قیمت متنوع خود هدف خیلی از کاشفان فلز است که بسته به نوع فعالیتی که دارند این نوع از دستگاه فلزیاب ها مناسب تر است. فلزیابهایی که قادر هستند تا اشیا را تا محدوده مشخص زیر آب نمایش دهند. قیمت فلزیاب ها یی از این دست بین 300 الی 2000 دلار می باشد.

 مشخصات و قیمت فلزیاب Fisher F75 LTD

فلزیاب Fisher F75 LTD دارای حالت تمام اتوماتیک استاتیک ، حالت تقویت حساسیت و عمق در این فلزیاب افزایش یافته است ، دارای کش بالا بر اشیاء عمیق و بزرگ قیمت این فلزیاب 799 دلار است.

 مشخصات و قیمت فلزیاب Teknetics T2

این فلزیاب علی رقم اینکه قیمت بسیار پایین و مناسبی دارد، فلزیاب بسیار قدرتمندی است و صفحه الی سی دی بزرگی دارد، قیمت این فلزیاب  499 دلار است.

 مشخصات و قیمت فلزیاب XP DEUS

این فلزیاب دارای قابلیت بی سیم ، تنظیمات مدولار، و قابلیت تغییر فرکانس (4، 8، 12 و 18 کیلوهرتز) با استفاده از کویل های مخصوص خود است

کویل های اختیاری HF می توانند فرکانس را تا 81 کیلو هرتز تنظیم کنند و بسیار عالی برای نمایش فلزات کوچک و استخراج طلا می باشد . قیمت این فلزیاب  1249 دلار است.

 مشخصات و قیمت فلزیاب Fisher CZ-21

فلزیاب Fisher CZ-21 دارای قابلیت زمان پاسخ سریع و حالت تقویت صوتی و تون پاک کردن سیگنالهای عمیق و ضعیف می باشد. قیمت این فلزیاب 1089 دلار است.

 مشخصات و قیمت فلزیاب Minelab CTX 3030

فلزیاب Minelab CTX 3030 دارای قدرت بالای تشخیص اشیاء ، صفحه نمایش بزرگ ال سی دی و قیمت بالا می باشد.  قیمت این فلزیاب 1999 دلار است.

قیمت فلزیابمشخصات و قیمت فلزیاب Garrett ACE 300

در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه های فلزیاب، طلایاب، گنج یاب با شرکت فلزیاب تیوا تماس حاصل فرمایید.

09126931900

09123930991

https://felezyabganjyab.ir/

عنوان محتوا
تاریخ بررسی
خلاصه محتوا
اگر شما تمایل دارید در مورد مشخصات و قیمت فلزیاب ها بیشتر بدانید اما مطمئن نیستید که کدام نوع فلزیاب شما را به هدفتان می رساند پیشنهاد می دهیم تا این پست را به دقت مطالعه نمایید. در این پست انواع محتلف فلزیاب به همراه قیمت فلزیاب ها و کاربرد آنها بیان شده است.
امتیاز
51star1star1star1star1star

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09126931900