قیمت و انواع مدلهای دستگاه طلایاب

طلایاب و گنج یاب در انواع مدلهای مختلف و با امکانات و ویژگیهای گوناگون در بازار عرضه می گردد. افراد همواره سعی در خرید بهترین و باکیفیت ترین دستگاه و با قیمت مقرون به صرفه دارند. یکی از مواردی که در خرید دستگاههای فلزیاب باید در نظر گرفت اورجینال بودن فلزیاب و اطمینان از اصلی بودن برند عرضه شده است. متاسفانه دیده شده است که برخی افراد دستگاههای فلزیاب دست ساز و تقلبی را بنام برندهای معتبر و با قیمتهای گزاف به فروش می رسانند. از طرفی این باور غلط در برخی مشتریان وجود دارد که هر چقدر قیمت دستگاه بالاتر باشد کیفیت و عملکرد آن بطور حتم بهتر و بالاتر است. چنانچه تصمیم به خرید دستگاه طلایاب دارید در درجه اول از فروشگاهها و سایتهای معتبر اقدام به خرید نمائید. همچنین از وجود خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر و شرکتی دستگاه اطمینان حاصل نمائید. مورد مهم دیگر تست دستگاه در حضور شما و امتحان قابلیتهای دستگاه است. اصلا نگران این موضوع نباشید که فروشنده از این کار سرباز زد. فروشگاههای معتبر و برندهای معروف این کار را برای مشتری انجام داده و مشکلی با این قضیه ندارند. شرایط تست را نیز با واقعیت موجود فراهم نمائید، به این معنی که دستگاه طلایاب در شرایط واقعی آزمایش و تست گردد.

قیمت طلایاب

انواع مدل طلایاب

انواع مدل طلایاب و گنج یاب معتبر و با برندهای معروف را می توانید از سایت و قسمت مربوط به طلایاب مشاهده نمائید. دستگاههای طلایاب دارای مدلهای مختلف و امکاناتی مانند سیستم تصویربرداری سه بعدی، لوپ مدرن جهت شناسایی فلزات، عملکردهای دوگانه شناسایی فلزات مانند حالت PI و مغناطیسی، سنسورهای قوی با قابلیت نفوذ تا عمق زیاد، مجهز به سیستم ردیابی دستی و اتومات، ردیابی اسکن زنده و امکان ذخیره تصاویر، لوپهای قابل حمل، قابلیت ارسال تصاویر به موبایل و لب تاپ با بلوتوث، دارای نرم افزارهای شبیه ساز و شناسایی فلزات از طریق نور و صدا می باشند. همچنین برخی دستگاههای پیشرفته امکان تشخیص کلیه فلزات، مد تفکیک طلا، تعیین دقیق محل طلا و چراغ صفحه نمایش دید در شب دارند. چنانچه تمایل به مشاهده انواع مدل دستگاه طلایاب با امکانات و ویژگیهای آنها را دارید به قسمت انواع مدلهای دستگاه فلزیاب مراجعه نمائید. در این قسمت امکان مشاهده انواع برندهای معتبر دنیا و آخرین مدلهای دستگاه فلزیاب وجود دارد.

قیمت دستگاه طلایاب

قیمت دستگاه طلایاب به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت دستگاه فلزیاب قدرت و شدت تولید میدان مغناطیسی دستگاه است. تکنولوژی مورد استفاده در دستگاه، امکان نمایش تصاویر فلزات، ملزومات جانبی دستگاه مانند لوپهای مجهز، صفحه نمایش ال ای دی، سنسورهای قدرتمند و عمق نفوذ دستگاه از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت دستگاه فلزیاب هستند. اطمینان از اصل بودن دستگاه، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر و اطمینان از امکانات و قابلیتهای معرفی شده نیز حائز اهمیت زیادی است. قابلیت تنظیم دستی و اتومات و تعیین شدت فرکانس بصورت دستی نیز موجب افزایش کارایی دستگاه در شرایط مختلف می گردد.

جهت اطلاع از قیمت انواع مدلهای دستگاه طلایاب، پس از مشاهده امکانات و قابلیتهای هر دستگاه می توانید با شماره های ذکر شده در وب سایت تماس حاصل نمائید.

در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه های فلزیاب، طلایاب، گنج یاب با شرکت فلزیاب تیوا تماس حاصل فرمایید.

09126931900

09123930991

https://felezyabganjyab.ir/

عنوان محتوا
تاریخ بررسی
خلاصه محتوا
طلایاب و گنج یاب در مدلهای مختلف و ویژگیهای گوناگون در دسترس است. چنانچه نیاز به خرید دستگاه طلایاب پیشرفته و با کارایی بالا دارید می توانید از انواع مدلهای فلزیاب مووجود در سایت بازدید نموده و پس از مشاهده امکانات و ویژگیهای آنها و استعلام قیمت نسبت به خرید مدل مورد نظر خود اقدام نمائید.
امتیاز
51star1star1star1star1star

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09126931900