معرفی مشخصات دستگاه گنج یاب

گنج یاب یا دستگاه فلزیاب طلا و گنج به همان دستگاههای فلز یاب گفته می شود قادر به تشخیص فلزات هستند. دستگاه گنج یاب با قدرت فوق العاده برای تشخیص طلا، سکه و گنج در عمق زیاد و قدرت تفکیک کنندگی فلزات از یکدیگر افراد را در یافتن گنج مخفی در اعماق زمین کمک می نماید. قدرت سیگنال دهی عالی، نمایش تصاویر بصورت دو بعدی و سه بعدی و نمایش فاصله شی مورد نظر از سطح زمین بطور دقیق از جمله خصوصیات این نوع دستگاه‌های فلز یاب هستند. امکان تشخیص حفره و دالان در دستگاه به شما کمک می نماید تا تونل، مقبره، دالان و فضاهای خالی داخل زمین را شناسایی نمائید. اغلب دستگاههای گنج یاب دارای چندین نوع سیم پیچ و سیگنالهای مختلف برای کاوش بوده و حسب نیاز از هر کدام استفاده می گردد. جهت آشنایی با ویژگیهای دستگاههای فلزیاب که به عنوان گنج یاب استفاده می گردند، به توصیف خصوصیات آنها به شرح ذیل می پردازیم.

مشخصات دستگاه گنج یاب

مشخصات دستگاه گنج یاب

مشخصات دستگاه گنج یاب به امکانات و ویژگیهای خاص آنها در کاوش فلزات در اعماق زیاد، تفکیک نوع فلزات و نمایش تصاویر به صورت دو بعدی و سه بعدی برمی گردد. برخی از خصوصیات مهم دستگاه گنج یاب عباتند از:

  • تولید و بکارگیری همزمان چند سیگنال جهت انتقال و کاوش در اعماق زمین
  • استفاده از باطریهای قوی و امکان استفاده طولانی مدت
  • بکارگیری سیستم های یون ساز مصنوعی و توربو سیگنال
  • دستگاه گنج یاب امکان تفکیک فلزات به آهنی، غیر آهنی، طلا و فولاد را دارند.
  • قابلیت نمایش تصاویر دو بعدی و در برخی موارد سه بعدی از اشیا داخل زمین و کار در انواع زمینها با ترکیبات مختلف مواد معدنی
  • امکان شناسایی حفره ها، تونل ها، مقبره، دالان و اتاقکها مدفون در زیر زمین و داخل کوه با سیستم کاوش عمیق
  • قابلیت نمایش ۳۶۰ درجه ای اشیا مدفون شده در برخی مدلهای پیشرفته گنج یاب
  • تبدیل سیگنال های دریافتی به اشکال واقعی جهت اطلاع از نوع اشیا مدفون شده که قابلیت پردازش دیجیتالی سیگنال نایده می شود.
  • دارای قابلیت ضد اشعه خورشید در برخی مدلها جهت جلوگیری از تداخل امواج نوری و ایجاد پارازیت بر روی صفحه جستجوگر
  • دارای چندین نوع سیم پیچ برای کاوشگری در عمق های مختلف، دیوار، دامنه کوه، فضاهای بسته مانند زیرزمین و غیره در دستگاه گنج یاب

انواع دستگاه گنج یاب

انواع دستگاه گنج یاب

انواع دستگاه گنج یاب در بازار تولید و در دسترس است. دستگاههای فلزیاب گنج و طلا با توجه به نوع کاربری آنها از انواع قدرتمند و پیشرفته فلزیاب بوده که توانایی تشخیص طلا و سکه در اعماق زمین را دارند. بطور کلی سیستم های نقطه زن پالسی، نقطه زن تصویری و سیستم های فلزیاب شعاعی در بازار عرضه می گردند. نمایش تصاویر سه بعدی، اعلام دقیق موقعیت و فاصله از سطح زمین و توانایی تفکیک انواع فلزات و وسایل مستهلک از یکدیگر در شرایط مختلف آب و هوایی و در زمینهای با ترکیبات مختلف مواد کانی و معدنی، ایجاد سیگنالهای قوی و بکارگیری سیگنالهای مختلف در شرایط گوناگون از خصوصیات کلی دستگاههای گنج یاب بشمار می روند.

در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه های فلزیاب، طلایاب، گنج یاب با شرکت فلزیاب تیوا تماس حاصل فرمایید.

09126931900

09123930991

عنوان محتوا
تاریخ بررسی
خلاصه محتوا
گنج یاب نوعی دستگاه فلزیاب است که با وجود ویژگیهای قدرتمند قادر به تشخیص طلا، سکه و گنج در اعماق زمین می باشد. از جمله ویژگیهای گنج یاب ایجاد سیگنالهای قدرتمند، تفکیک انواع فلزات، تبدیل و پردازش سیگنالها به اشیا سه بعدی و امکان کاوش در عمق زیاد و توانایی تشخیص حفره ها، کانالها و فضاهای خالی درون زمین است.
امتیاز
51star1star1star1star1star

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09126931900