نحوه عملکرد دستگاه فلزیاب

نحوه عملکرد دستگاه فلزیاب به گونه ای می باشد که در سیم پیچ های طراحی شده دستگاه، میدان مغناطیسی به وجود می آید که از طریق این میدان فلزهایی که در سطح زمین دفن شده اند پیدا می شود. البته باید بدانید تنها استفاده ای که از دستگاه فلزیاب می شود مربوط به یافت فلزات سطح زمین نمی باشد بلکه می تواند در موزه ها، ایستگاه های فرودگاه و … باشد.

هر چه قدر مقدار میدان مغناطیسی تولید شده دستگاه فلزیاب بیشتر باشد عمق نفوذ آن بیشتر می شود. البته میزان تولید شده میدان مغناطیسی بستگی به نوع دستگاه دارد که در انواع گوناگونی تولید می شود. شما می توانید دستگاه فلزیاب را بر اساس نیازهای خود تهیه کنید. در ادامه برخی از انواع دستگاه فلزیاب و ویژگی های آنها را بیان می کنیم تا بهتر بتوانید با کارکردهای آن آشنا شوید.

انواع دستگاه فلزیاب :

همانطوری که بیان کردیم میدان مغناطیسی تولید شده در دستگاه فلزیاب متفاوت می باشد و هرچه اندازه این میدان بیشتر باشد قدرت جستجوی آن هم بیشتر می شود. در ادامه انواع دستگاه فلزیاب را معرفی می کنیم.

دستگاه فلزیاب

  1. فلزیاب تفریحی :

این دستگاه بسیار سبک می باشد و دیسک کوچکی در آن وجود دارد. عمق کاوش این دستگاه بسیار کم می باشد بیشتری عمق فلزی را که می توانند تشخیص دهند تا یک متر می باشد. حمل این دستگاه فلزیاب از آنجایی که سبک است بسیار آسان می باشد. صفحه نمایش درون آن دیجیتالی و پیشرفته می باشد. یکی از قابلیت های مهم این دستگاه این است که فلزات آهنی و غیرآهنی را به خوبی تشخیص می دهد.

دستگاه فلزیاب و گنج یاب

  1. فلزیاب پیشرفته :

قدرت کاوش این دستگاه بسیار قوی می باشد و نسبت به فلزیاب های دیگر پیشرفته تر می باشد. باطری که در دستگاه فلزیاب پیشرفته وجود دارد مانند باطری موتور سیکلت می باشد که نوع آن اسیدی است. وزن باطری به همین دلیل می باشد که نسبت به باطری های دیگر سنگین تر است. قدرت تفکیک این دستگاه بسیار بالا می باشد و به راحتی می تواند فلزات آهنی و غیر آهنی را تشخیص دهد.

از آنجایی که باطری این دستگاه سنگین بود، ورژن جدید آن را به گونه ای ساخته اند که باطری لیتیومی دارد و به همین دلیل وزن آن کمتر شده است و حمل و نقل آن به راحتی امکان پذیر است.

  1. فلزیاب صنعتی :

این دستگاه فلزیاب در صنعت های گوناگون به کار می رود که ای صنعت ها شامل صنایع فرش ماشینی و بسته بندی کارخانه ها می باشد.

دستگاه فلزیاب و طلایاب

  1. فلزیاب دستی یا راکتی :

دستگاه فلزیاب دستی و یا همان راکتی یکی دیگر از فلزیاب هایی می باشد که افراد بسیاری این مدل را تهیه می کنند. وزن آین دستگاه بسیار کم می باشد و به راحتی می توانید آن را حمل کنید. حساسیت و دقتی که در این دستگاه وجود دارد بسیار بالا می باشد و عملکرد آن نسبت به دیگر فلزیاب ها افزایش پیدا کرده است. بیشترین استفاده ای که از این دستگاه می باشد برای تفتیش بدنی می باشد که در ورودی اماکن حساس از آن استفاده می کنند.

 

http://www.metaldetectorjudge.com/different-types-of-metal-detectors/

 

در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر در رابطه با دستگاه های فلزیاب شرکت فلزیاب تیوا تماس حاصل فرمایید.

09126931900

09123930991

https://felezyabganjyab.ir/

عنوان محتوا
تاریخ بررسی
خلاصه محتوا
فلزیاب تیوا
امتیاز
51star1star1star1star1star

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09126931900