چگونگی انتخاب فلزیاب با کیفیت از بازار

انواع فلزیاب، گنج یاب و طلایاب استاندارد

فلزیاب ها در انواع مختلفی از جمله؛ تفریحی، پیشرفته‌، صنعتی، فرکانسی، فلزیاب ‌های با امکان فرستنده و گیرنده و همچنین حرارتی یا رادار زمینی در دنیا ساخته می شوند که هر یک از آنها محاسن و معایبی دارند شناخت انواع فلزیاب قبل از خرید بسیار مهم است، شما باید هنگام خرید فلزیاب مدلی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز و نوع کار مورد نظر شما باشد. تا زود تر به مقصد و هدف خود برسید..

شما باید در هنگام انتخاب مدل و نوع فلزیاب، باید بسیار زیرک و باهوش باشید تا فلزیابی که انتخاب می کنید شامل تمام ویژگی های مورد نیاز شما باشد تا هنگام جستجوی اشیاء مورد نظر موفق تر عمل کنید. در ادامه مطلب با انواع دستگاه فلزیاب صنعتی موجود در بازار آشنا خواهید شد.

بهترین فلزیاب
بهترین فلزیاب

با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی و صنعت، فلزیاب ها در انواع متعددی و برای رشته ها و علوم گوناگون و همچنین مقاصد مختلفی طراحی و تولید می شوند. معمولا فلزیاب ها را بر اساس خروجی در 3 دسته جدا از هم قرار می دهند که عبارت هستند از:

  1. آنالوگ
  2. دیجیتال
  3. تصویری

بررسی دستگاه طلایاب، دستگاه گنج یاب و دستگاه فلزیاب از نظر خروجی؟

فلزیاب آنالوگ:

یکی از رایج ترین فلزیاب ها در بازار می باشند، این نوع از فلزیاب بیشتر در فروشگاه های لوازم الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول قابلیت این را دارد تا اشیاء موجود تا 2 فوت در زیر زمین را تشخیص دهد.

اکثر فلزیاب ها سیگنال های الکتریکی تکرارشونده ای (نوسانی) تولید و به سمت اشیاء مورد نظر ارسال می کنند تا آنها را شناسایی کنند.

کویل های موجود درون فلزیاب با فرکانس متفاوت کار می کنند. این اختلاف خاص عاملی است که ردیاب فلزی آن را به بلندگوها انتقال می دهند. بلندگوها باعث ایجاد یک سیگنال قابل توجه و مداوم می شوند که توسط کاربر از ردیاب قابل درک است.

به محض عبور سیم پیچ پایه از روی یک فلز و یا اشیاء مورد نظر مانند طلا و نقره، سیگنالی از فلزیاب صادر می شود تا فرد از وجود اشیاء زیر خاک با خبر شود.

علاوه بر این، فلزیاب آنالوگ، از یک مدار الکتریکی به نام تیونر تشکیل شده و هدف شناسایی دقیق اشیاء مورد نظر کاربر است. در این نوع فلزیاب کاربر می تواند برای جستجوی طلا و نقره، سیگنال هایی که مربوط به فلزات دیگر تست را فیلتر کنند تا بتوانند بیشتر روی هدف خود تمرکز کنند.

فلزیاب دیجیتال PI) Pulse Induction):

بیشترین کاربرد این نوع از فلزیاب ها برای جستجوی آثار تاریخی، طلا و گنج های پنهان زیر زمین است که از نسل های قبل برای ما به یادگار مانده اند. همچنین مدل های پیشرفته فلزیاب دیجیتال برای استفاده در پاسگاه ها، دادگاه ها، فرودگاه ها و مراکز نظامی که نیاز به امنیت برای شناسایی سلاح گرم و سرد دارند استفاده می شوند.

برای این کار متخصصین از یک سیم پیچ منفرد استفاده می کنند تا یک میدان مغناطیسی را به داخل زمین و یا اشیاء مورد نظر منتقل کند. فلزیاب دیجیتال مدلها را تغییر می دهد تا به کاربران در گوش دادن به سیگنالی که پیدا شده است کمک، این نوع فلزیاب در مقایسه با سایر فلزیاب ها، طلایاب ها و گنج یاب ها گرانتر است.

 

نوع صنعتی فلزیاب دیجیتال بیشتر برای مقاصد امنیتی استفاده می شود؛ و آنها را نمی توان برای گنج و شکار طلا استفاده کرد. فلزیاب صنعتی دیجیتال یکی از نمونه های پرکاربرد است. این نوع به طور معمول در اکثر فرودگاه و مراکز امنیتی یافت می شود.

فلزیاب تصویری:

فلزیاب های تصویری از متداول ترین و مدرن ترین طلایاب ها در دنیا به شمار می روند، از قابلیت های این نوع از فلزیاب ها می توان به شناسایی انواع اشیاء فلزی، طلا، نقره و … در زیر زمین اشاره کرد. معمولا فلزیاب تصویری تصاویر سه بعدی اشیاء زیر زمین را ساخته و به کاربر کمک می کنند تا اهداف را دقیق تر و واضح تر بشناسد.

فلزیاب تصویری نسبت به سایر فلزیاب ها، گنج یاب ها و طلا یاب ها قیمت گرانتری دارند. معمولا از این نوع فلزیاب برای جستجوی طلای دفن شده، آثار تاریخی، سکه های قدیمی تا آثار باستانی جنگ داخلی و سایر وقایع تاریخی در زیر زمین استفاده می کنند

برای کشف اشیاء فلزی، یکی از مهمترین عواملی که باید در نظر بگیرند، نوع زمینی است که در آن جستجو می کنید. نوع خاک، تخته سنگ در بیشتر شرایط با یکدیگر فرق می کند و نیاز هست از فلزیاب ها و طلایاب های پیشرفته با قدرت سیگنال ارسالی بالایی استفاده کنید تا به مقصد و هدف خود برسید.

نمایندگی فروش فلزیاب، فروش گنج یاب و دستگاه طلایاب در ایران؟

خوشبختانه در حال حاضر در شهرهای بزرگ کشور مانند اصفهان، تبریز، تهران می توان استقبال بسیار خوبی از دستگاه فلزیاب، گنج یاب و دستگاه طلایاب داخلی و وارداتی را شاهد بود. به همین دلیل نمایندگی های معتبر زیادی فلزیاب را به بازار ارائه می کنند. البته در میان برند های موجود در داخل کشور برندهای خارجی از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار هستند.

با توجه به حجم استفاده از انواع فلزیاب ها در کشور، نمایندگی های زیادی اقدام به واردات آن می کنند تا نیاز بازار را به این محصول کارآمد فراهم نمایند. نمایندگی فروش دستگاه فلزیاب، گنج یاب و دستگاه طلایاب، وارداتی را می توان به راحتی در سطح شهرا یافت، به خاطر سود زیادی که در واردات این محصول به کشور وجود دارد تجار زیادی هستند که به واردات آن مشغول هستند.

برای خرید فلزیاب ها بهتر است که با افراد متخصص و کاربلد در این زمینه مشورت نمایید تا از شما کلاهبرداری نشود. برای خرید فلزیاب پیشنهاد می کنیم به شرکت های مشاوره در این زمینه مراجعه نمایید تا با مشورت از آنها دستگاه طلا یاب را متناسب با نیاز خود انتخاب و خرید کنید.

همچین برای اینکار می توانید از وب سایت هایی که در زمینه فروش و مشاوره فلزیاب فعالیت می کنند استفاده کنید تا در کمترین زمان بهترین و با کیفیت ترین دستگاه فلزیاب را خریداری کنید.

دستگاه فلزیاب
دستگاه فلزیاب

در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه های فلزیاب، طلایاب، گنج یاب با شرکت فلزیاب تیوا تماس حاصل فرمایید.

09126931900

09123930991

https://felezyabganjyab.ir/

عنوان محتوا
تاریخ بررسی
خلاصه محتوا
فلزیاب یک ابزار الکترونیکی است که می تواند وجود انواع فلزات را در نزدیکی خود تشخیص داده و به فرد اطلاع دهد. معمولا از فلزیاب ها برای یافتن اشیاء فلزی پنهان در زیر زمین استفاده می کنند. آنها اغلب از یک واحد دستی با یک کاوشگر سنسوردار برای تشخیص اشیاء دفن شده استفاده می کنند تا به راحتی اشیاء فلزی را تشخیص داد و پیدا کنند.
امتیاز
51star1star1star1star1star

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09126931900