کاربردهای فلزیاب تصویری

فلزیاب تصویری به نوعی از فلزیابها اطلاق می گردد که قابلیت نمایش تصاویر اشیا پیدا شده را بر روی صفحه نمایش دارند. فلزیابهای تصویری از جمله انواع پیشرفته و مدرن فلزیاب محسوب می گردند. این نوع فلزیابها با تجزیه و تحلیل میدان مغناطیسی دریافتی از اشیا و فلزات اقدام به نمایش شکل آنها در صفحه نمایش خود می نمایند. انواع فلزیاب تصویری با توجه به قابلیتهای نمایش اشیا پیدا شده بر روی صفحه نمایش خود از مدلهای پیشرفته فلزیاب بشمار می روند. روشهای تولید میدان مغناطیسی فلزیاب تصویری می تواند به روش فرکانس پائین، القا پالسی و یا یکنواخت ساز باشد. فلزیابهای تصویری معمولا دارای صفحه نمایش ال ای دی با قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت بالا و وضوح زیاد می باشند. اینگونه فلزیابها با توجه به اینکه دارای تکنولوژی پیشرفته در ارسال و دریافت فرکانس هستند از ویژگیهای دیگری مانند توانایی تفکیک فلزات نیز برخوردارند. فلزیاب تصویری انواع فلزات را بر اساس میزان فرکانس دریافتی از آنها مورد سنجش و تفکیک قرار می دهد. بنابراین دستگاههای فلز یاب پیشرفته تصویری امکان تفکیک فلزات به چهار دسته آهن، طلا، غیر آهن و فولاد را دارند. با توجه به اینکه هر فلزی در زمان قرار گرفتن در معرض میدان مغناطیسی و القا شدن فرکانس و میدان مغناطیسی القایی خاصی انتشار می دهد، از اینرو دستگاه فلزیاب تصویری می تواند نوع فلز را تفکیک نماید.

کاربرد فلزیاب تصویری

عملکرد فلزیاب تصویری

عملکرد فلزیاب تصویری بدین صورت است که پس از ارسال پالس و یا میدان مغناطیسی به سمت زمین، امواج با توجه به قدرت نفوذ خود اقدام به کاوش می نمایند. پس از برخورد با اشیا فلزی و القا مغناطیسی امواج برگشتی از فلزات به دستگاه برمی گردد. دستگاه و جعبه کنترل اقدام به تجزیه و تحلیل امواج دریافتی نموده و با توجه به شدت و قدرت امواج عمق، حجم اشیای فلزی و نوع آنرا تشخیص می دهد. با نمایش تصویر فلزات بر روی صفحه نمایش فلزیاب، افراد از وجود اشیا فلزی در محل مورد جستجو باخبر می شوند. در انواع دقیق فلزیاب تصویری عمق و محل دقیق اشیا اعلام می گردد. فلزیابهایی که با تکنولوژی فرکانس پائین کار می کنند از دقت تشخیص بیشتری نسبت به القا پالسی و نوسان ساز یکنواخت برخوردار هستند.

عملکرد فلزیاب تصویریکاربرد فلزیاب تصویری

کاربرد فلزیاب تصویری با توجه به قابلیت نمایش اشیا فلزی مورد جستجو برای مقاصد امنیتی، حفاظتی و البته طلایابی و گنج یابی است. در گیتهای ورود و خروج مکانهای امنیتی، فرودگاهها و ارگانهای حفاظتی که افراد را مورد تفتیش قرار می دهند از فلزیاب تصویری با روش القا پالسی استفاده می شود. در این موارد جنس فلز اهمیتی ندارد بلکه هر گونه جسم فلزی از جمله سلاح سرد و گرم مورد بازرسی قرار می گیرد. در کاوشهای باستان شناسی، گنج یابی و طلایابی نیز از فلزیاب تصویری استفاده می گردد. در این موارد تفکیک نوع فلز و اعلام محل دقیق آن اهمیت زیادی دارد، لذا فلزیابهای با کیفیت بالای تشخیص و پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد. نکته قابل ذکر این است که فلزیاب تصویری پیشرفته امکان کاوش در کلیه شرایط آب و هوایی مانند بارانی، شرجی و در زمینهای خیس و یا دارای مواد معدنی، نمکی و غیره را دارد.

در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه های فلزیاب، طلایاب، گنج یاب با شرکت فلزیاب تیوا تماس حاصل فرمایید.

09126931900

09123930991

https://felezyabganjyab.ir/

عنوان محتوا
تاریخ بررسی
خلاصه محتوا
فلزیاب تصویری نوعی از فلزیاب است که قابلیت نمایش تصاویر دو بعدی و یا سه بعدی فلزات را در صفحه نمایش خود دارد. فلزیابهای تصویری معمولا از تکنولوژي پیشرفته برخوردار بوده و امکان تفکیک فلزات، تعیین محل دقیق و نمایش تصاویر آنها را دارند. از این مدل فلزیابها برای مقاصد امنیتی و باستان شناسی و گنج یابی استفاده می گردد.
امتیاز
51star1star1star1star1star

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09126931900