کاری که شما باید قبل و در هنگام خرید اولین فلزیاب خود باید انجام دهید

کاری که شما باید قبل از خرید یک فلزیاب انجام دهید:

1.زمانی که تصمیم گرفتید کدام نوع از فعالیت های فلزیابی را انجام خواهید داد، باید تعیین کنید چه آشکارسازی برای کارهای فلزیابی شما مناسب ترین خواهد بود. راهنمای من بر فعالیت های فلزیابی به شما کمک خواهد کرد، از آن جا که فلزیاب های نماینده و تجهیزات موردنیاز برای هر نوع اصلی فعالیت های فلزیابی را لیست می کند، چه روی زمین انجام شود و چه در زیر آب انجام شود.

2.بعد از اینکه انتخاب های خود را به گروهی از فلزیاب ها محدود کردید، با صاحبان فلزیاب و فروشندگان درمورد این ماشین ها حرف بزنید و سعی کنید تا آن چه می گویند را میانگین بگیرید.

3.ادعاهای تبلیغاتی بدون سند مدرک را که حقیقتاً «ادعاهای فروش» هستند و بر دانش شما درمورد فلزیاب ها نمی افزایند را نادیده بگیرید.

4.ابتدا فلزیاب هایی را بررسی کنید که توسط سازندگان پیشگام ساخته شده اند و دارای برنامه ی ادامه داری برای بهبود بخشیدن به آشکارساز هستند. اگر می خواهید وب سایت سازنده ی فلزیاب خاصی را ببینید، لینک آن را می توانید در صفحه ی لینک های من بیابید- «وب سایت های همه ی سازندگان فلزیاب های جهانی». توصیه ی من: اگر اسم سازنده را در آن صفحه پیدا نکردید، به این معنی است که من نتوانستم اطلاعات قابل اطمینانی درباره ی سازنده و محصولاتش پیدا کنم، یا اینکه این سازنده یا برای ساخت وسایل تقلبی برمبنای تکنولوژی منسوخ شده یا با ظاهر ضعیف از فلزیاب های مشهور، شناخته می شود و یا فلزیاب های آن با کیفیت پایین از مواد ارزان در جنوب شرق آسیا یا اروپای شرقی ساخته شده اند. یا سازنده تولید را متوقف کرده است. اگر هنوز در شک و تردید هستید، تحقیقات خود را انجام دهید، اما بهتر است به دنبال برندهای معتبر، اثبات شده، آزمایش شده و شناخته شده باشید!

5.به روز ترین تکنولوژی ها و ویژگی های پیشرفته ی که در آخرین مدل های فلزیاب ها به کار رفته اند را فرابگیرید، چراکه امروزه تفاوت بسیاری ایجاد می کند. برخی از مقالات و بخش های من شامل اطلاعات بی ارزش زیادی می باشد. یکی از آن ها برای مثال – «عملیات بی صداتر یک فلزیاب درمقابل شناسایی سکه های عمیق بیشتر» جزییاتی درمورد افسانه هایی درمورد حساسیت، فرق گذاری و عمق آشکارسازی دراختیار می گذارد. این مقاله شامل بخش «برنامه های جستجو برای فلزیاب های Minelab FBS» می شود که در آن همه ی تنظیمات و حالت های ردیابی الکترونیکی و CTX 3030 فلزیاب ها با جزییات توضیح داده می شود. مقاله ی فنی دیگر که می تواند کمک کند – تنظیمات، ویژگی ها و حالت های XPlained Deus، تنظیمات کلیدی، ویژگی ها و حالت های XP Deus (نسخه ی 2 و 3 و نسخه های فرمور بعدی) را شرح می دهد – یکی از پربازده ترین فلزیاب های بازار امروز است.

6.سعی کنید هرچه بیشتر نوشته های مروری درمورد فلزیاب های مورد توجه پیدا کنید و مطالعه کنید، اما مراقب نوشته ها و آزمایش های میدانی تقلبی باشید. چنین نوشته هایی می تواند توسط یک ویژگی ساده مشخص شود: بیشتر فضای آن ها پر از کنترل ها و مشخصه های آشکارساز بطور جزء به جزء است در حالی که فاقد عملکرد واقعی هستند یا درمورد این موضوع بی نتیجه هستند. اگر به عبارتی مانند «من یک حلقه ی طلا را طی 15 دقیقه ی اولیه ی فلزیابی پیدا کردم!» برخوردید، این نوشته بیشتر مشکوک است تا یک نوشته بدون تعصب از یک کاربر واقعی، به خصوص یک تازه کار. معمولاً برای یک مبتدی حدود چند هفته فقط برای یادگیری نظم دادن به سیم پیچ جستجو طول می کشد.

7.بعد از اینکه تحقیقات خود را به یکی دو جفت مدل محدود کردید، یک فروشنده ی محلی را ملاقات کنید و سعی کنید از آن ها بپرسید که مشخص کنند کدام برای شما مناسب تر است.

8.اگر ممکن است، یک فلزیاب اجاره کنید و آن را در شرایط فلزیابی واقعی تست کنید.

9.از تغییرات قیمت در طول سال آگاه باشید. بهترین زمان برای خرید فلزیاب از کریسمس تا پایان ماه ژانویه است.

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09126931900