بهترین فلزیاب چیست؟

هر روز از من خواسته میشه – “به من بگو که بهترین فلزیاب ساخته شده چیست؟” من فکر می کنم که یک این سوال خیلی منصفانه است، زیرا مردم  برای خرید فلزیاب  وقت زیادی صرف میکنند ! با این وجود، یک نقص اساسی در سوال است و باید اصلاح بشه این سوال و این طور مطرح بشه “به من بگو که بهترین فلزیاب برای من چیست؟” که این سوال خیلی بهتر شد. و جوابش در پایین با یکسری از سوالات می شود پاسخ داد.

فلزیاب تیوا

آیا تا به حال یک فلزیاب قبلا خریدید؟ اگربرای اولین بار دستگاه فلزیاب می خرید. پس عادات خرید به فلزیاب را پیدا می کنید. لطفا این راهنمایی  خرید فلزیاب را به خوبی مطالعه کنید

اول ازهمه از یک مثال خوب شروع می کنیم / در مورد دوربین عکاسی اگر شما نیاز دارید که از ساقه و برگ درختان با روزولیشن بالا که قادر به ایجاد تعداد زیادی تنظیمات را دارد پس یک دورین حرفه ای می خرید و اگر برای عکس های خانوادگی و مسافرتی باشد یک دوربین معمولی هم کفایت می کند. پس متوجه شدید اگر شما برای شکار گنج به صورت سرگرمی و تفریح نگاه کنید یک فلزیاب ارزان بخریدو اگر می خواهید بصورت حر فهای و کشفیات بزرگ نیاز دارید یک دستگاه گنج یاب حرفه ای لازم دارید.

شما، چقدر پول برای خرید فلزیاب هزینه می کنید؟ و چه مقدار زمان برای اینکار اختصاص دادید؟ این دو موضوع باید با هم در نظر گرفته شود. اگر شما قصد پیدا کردن گنج ساعت های زیادی می خواهید وقت بگذارید به یک فلزیاب با ویژگی های الکترونیکی بیشتر به کارتان میاد و  اگر  نه شما قصد دارید گاه به گاه در ساحل و یا در یک جنگل. برای خودتون بچرخید به یک فلزیاب ارزان قیمت با ویژگی های کمتر نیاز دارید. این موضوع اول مشخص بشه کار شما راحتر میشه.

دوم اینکه کجا شما قصد استفاده از این فلزیاب را دارید؟ انواع مختلفی از فلزیاب ها  برای  مکانهای مختلف و نوع کشفیات بستگی دارد . مثل زمین های ساحلی ، رودخانه ،جنگل ،زمین های سخت و کوهستانی و یا برای کشف سکه و طلا و جواهر، برای آثار باستانی، برای اکتشافات معدنی  وجود دارد. البته بعضی دستگاههای فلزیاب قدرت همپوشانی همه موارد را دارند.ولی بطور کلی انها برای مقاصد خاص هستند.

نوع دیگر از فلزیاب های برای زمین های عمیق است برای کشف رگه سنگها یا گنجهای پنهان شده که بصورت گور مخفی شده در این صورت نیاز به ردیاب است.

در خصوص خرید دستگاه گنج یاب حرفه ای  گذشته از قیمت فلزیاب، هزینه تجهیزات و لوازم جانبی  را هم  در نظر بگیرید بهتره ،به عنوان مثال یک هدفون با کنترل حجم، ماله، خاک انداز ساحل، را هم حتما تهیه نمایید. چون هدفون خوب به ویژه مهم است چرا که صدای سیگنال  آزار دهنده را کاهش می دهد.

 

در حال حاضر، رایج ترین نوع  فلزیاب که خریداری می شود برای اهداف کلی، طلا و جواهر است.

ولی یک دستگاه گنج یاب حرفه ای ویژگیهای اضافی هم دارد مثل نمایش متراژ زمین کنترل تنظیم دستی و هوشمندو حتی بعضی از انها میکرو پردازنده برای کنترل دارند. حالا فرض بر این که شما یک دستگاه فلزیاب دارید که باهاش تجربه کشف طلا را داشتید.یا زمان براش صرف کردید حالا اگر یک فلزیاب خوب با ویژگی های خوب بخرید می تواند در کارتان تسهیل ایجاد کندو سریع تر به مقصد خود برسید.

به هر حال  اولین فلزیاب شما  نمی می تواند آخرین باشد! پس بهتر است همون اول یک دستگاه فلزیاب خوب بخرید.

برای مشاوره و راهنمایی با ما در تماس باشید.

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09126931900