خصوصیات و ویژگی‌های دستگاه فلزیاب

دستگاه فلزیاب یکی از وسایل هیجان انگیز است که هر کسی را به یاد گنج و ثروتمند شدن می اندازد. دستگاههای فلزیاب دارای کاربردهای متفاوتی هستند که یکی از آنها پیدا کردن طلا است. از این دستگاه برای اکتشافات و کاوش فلزات دیگر نیز استفاده می گردد بنابراین یافتن طلا تنها یکی از کاربردهای قدیمی آن بشمار می رود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی بکار رفته در دستگاههای فلزیاب از آن برای تضمین امنیت، اکتشافات حفاری و کاوشهای زمین شناسی نیز استفاده می گردد. انواع دستگاه فلزیاب با فناوریهای متفاوت برای مقاصد خاصی طراحی و عرضه می شوند. چنانچه از جمله افرادی هستید که به فکر خرید یک دستگاه فلزیاب هستید توجه به برخی نکات مهم هنگام خرید را جدی بگیرید. دستگاه مناسب باید بتواند تا عمق مشخصی مانند ۴ متر را براحتی ردیابی نماید. قابلیت تنظیم فرکانس و نشانگر میزان حساسیت دستگاه از دیگر موارد مهم در خرید فلزیاب است. همچنین امکان تفکیک فلزات از یکدیگر و قابلیت بالانس دستی دستگاه فلزیاب از جمله موارد مهم قابل توجه در خرید دستگاه محسوب می شود. پس از اطلاع از ویژگیهای مهم فلزیاب به معرفی انواع دستگاه فلزیاب می پردازیم.

انواع دستگاه فلزیاب

انواع دستگاه فلزیاب

انواع دستگاه فلزیاب با توجه به نوع کاربری و تکنولوژی ردیابی بکار رفته در آن طبقه بندی می شود. اینکه هدف از خرید فلزیاب چیست و برای مقاصد تفریحی، تجاری و یا علمی بکار می رود در انتخاب نوع دستگاه و فناوری بکار رفته در آن موثر است. انواع دستگاههای فلزیاب موجود در بازار به رده های ذیل دسته بندی می شوند. فلزیاب های تفریحی، صنعتی، حرارتی، مغناطیسی و فرکانسی مهمترین انواع دستگاه فلزیاب محسوب می شوند. معمولا فناوری بکار رفته در فلزیاب می تواند دستگاه با فرکانس پائین، نوسان ساز یکسان و یا القا پالسی باشد. هر کدام از تکنولوژیهای مورد استفاده در ساخت فلزیاب برای کاربری خاصی طراحی شده اند، بنابراین اطلاع از فناوری ساخت دستگاه هنگام خرید دارای اهمیت است. به عنوان مثال دستگاه فلزیاب نقطه زن یک دستگاه با حساسیت و توانایی بالا بوده که قادر به تشخیص محل دقیق فلزات می باشد. و یا فلزیاب پالسی دارای قدرت و عمق نفوذ بالایی است. با توجه به نکات فوق استفاده از فلزیاب طبق کاربری مورد استفاده هنگام خرید اهمیت دارد. انواع پیشرفته فلزیاب را در موارد امنیتی و در گیت ورود و خروج فرودگاهها و مراکز نظامی می توانید مشاهده نمائید. در این مکانها از ردیابهای فلزی پیشرفته جهت بازرسی بدنی و وسایل افراد استفاده می گردد.

Imager Scorpion 7000 mini دستگاه فلزیاب تصویری ایمیجراسکورپیون

اجزای دستگاه فلزیاب

اجزای دستگاه فلزیاب بطور کلی شامل جعبه کنترل دستگاه مشتمل بر دکمه های روشن و خاموش، افزایش فرکانس و سایر دکمه های کنترل کننده عملکرد دستگاه، دیسک یا صفحه ایجاد کننده امواج و میدان مغناطیسی و میله رابط میان این دو می شود. این سه بخش اجزای اصلی دستگاه بوده و سایر لوازم مانند صفحه مانیتور، بوق هشدار و … جزو لوازم جانبی و فرعی آن محسوب می شوند. امروزه بر حسب نیاز انواع امکانات و ویژگیهایی مانند نمایش تصاویر سه بعدی، قابلیت نمایش در شب و تاریکی، تفکیک انواع فلزات و نظایر آن تولید و به همراه دستگاه فلزیاب به بازار عرضه می‌گردد.

در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه های فلزیاب، طلایاب، گنج یاب با شرکت فلزیاب تیوا تماس حاصل فرمایید.

09126931900

09123930991

عنوان محتوا
تاریخ بررسی
خلاصه محتوا
دستگاه فلزیاب وسیله ای جهت ردیابی فلزات بوده که در انواع مدلهای مختلف و با امکانات و ویژگیهای گوناگون تولید و عرضه می گردد. فناوری بکار رفته در ردیابهای فلزی متفاوت است که با توجه به نوع کاربری از مدل مربوطه استفاده می گردد. اجزای اصلی فلزیاب دیسک، جعبه کنترل و میله رابط می باشد.
امتیاز
51star1star1star1star1star

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09126931900