معرفی چند نمونه فلزیاب دیجیتال

به فلزیاب هایی که دارای قطعات دیجیتالی و صفحه نمایشگر دیجیتال می باشد فلزیاب دیجیتال گفته می شود. برخی از این فلزیاب ها برای انجام تنظیمات دارای کلید مخصوص می باشند. طلایاب یا فلزیاب دیجیتال دارای تنظیمات و قابلیت هایی از جمله تفکیک، تشخیص، نشان دهنده سطح و حجم THRESHOLD یا TARGET X هستند. همچنین این دستگاه ها باید دارای مدار دیجیتال باشد تا به راحتی قادر به انجام فرآیند تفکیک باشد. فلزیاب های دیجیتال باید از گروه فلزیاب ها با فرکانس القایی یا فلزیاب جذبی باشد تا قادر به تشخیص و تفکیک مواد معدنی یا منابع از فلز طلا در عمق زیاد باشد. در این مقاله قصد داریم تا چند مدل از فلزیاب های دیجیتال که امروزه به طور گسترده در بازار عرضه می شوند را به شما معرفی نماییم تا پایان مقاله همراه ما باشید.

فلزیاب دیجیتال

فلزیاب دیجیتال بونتی هانتر

یکی دیگر از فلزیاب های دیجیتال که متقاضیان زیادی در بازار دارد فلزیاب دیجیتال متال بونتی هانتر می باشد. این فلزیاب نیز دارای قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد است که در این بخش از مقاله به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • مجهز به سیستم کاکرد VLF همراه با موج فرکانسی با فرکانس پایین می باشد.
  • قادر به شناسایی نوع فلزات و تفکیک فلزات آهنی و غیر آهنی از یکدیگر می باشد.
  • مجهز به بالانس اتوماتیک و دستی
  • مجهز به قابلیت حساسیت دستگاه نسبت به املاح معدنی و شرایط خاص زمین
  • دارای قابلیت کاوش در عمق زیاد تا 50 سانتی متر در زمین
  • دارای 2 سال گارانتی و 3 سال خدمات پشتیبانی پس از فروش

در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه های فلزیاب، طلایاب، گنج یاب با شرکت فلزیاب تیوا تماس حاصل فرمایید.

09126931900

09123930991

https://felezyabganjyab.ir/

عنوان محتوا
تاریخ بررسی
خلاصه محتوا
امروزه استفاده از فلزیاب ها در محیط های مختلف توسعه و گسترش یافته است از این رو انواع فلزیاب ها در طرح ها و مدل های مختلف در بازار موجود هستند یکی از این فلزیاب ها فلزیاب دیجیتال می باشد. به فلزیاب هایی که مدار موجود در آن ها دارای قطعات دیجیتالی می باشد فلزیاب دیجیتال گفته می شود.
امتیاز
51star1star1star1star1star

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09126931900