توصیف دستگاه فلزیاب

دستگاه فلزیاب ایگل eagle
دستگاه فلزیاب ایگل eagle

فلزیاب ها از میدان مغناطیسی برای تشخیص حضور اجسام فلزی استفاده می‌کنند. آن‌ها در انواع مختلفی از عابران پیاده، دست نگه داری، و مدل‌های سوار خودرو وجود دارند و برای جستجوی پرسنل برای اشیای فلزی پنهان در ورودی‌های فرودگاه‌ها، مدارس عمومی و اشیای گران‌قیمت دیگر استفاده می‌شوند؛ و برای تشخیص اشیای فلزی پنهان یا ناخواسته در صنعت و ساخت‌وساز استفاده می‌شوند. فلزیاب اشیا فلزی را تشخیص می‌دهند، اما آن‌ها را تصویر نمی‌کنند. برای مثال یک اسکنر بار ایکس به عنوان یک ردیاب فلز دسته‌بندی نمی‌شود چون به جای آن که فقط حضور آن‌ها را تشخیص دهد، اشیا فلزی را به تصویر می‌کشد.

الکترومغناطیس

فلزیاب ها از الکترومغناطیس در دو روش اساسا متفاوت، فعال و منفعل استفاده می‌کنند. ۱)روش‌های تشخیص فعال، فضای آشکارسازی را روشن می‌کنند – برای مثال، باز کردن یک ورودی – از طریق پورتال، برای مثال، یا فضای مستقیم در مقابل یک واحد کنترل با تغییر زمان – با یک میدان الکترومغناطیسی متغیر. انرژی منعکس‌شده یا عبور از فضای شناسایی تحت‌تاثیر وجود مواد رسانا در آن فضا قرار می‌گیرد؛ یابنده با اندازه‌گیری این اثرات، فلز را شناسایی می‌کند. ۲)روش‌های تشخیص غیرفعال، فضای آشکارسازی را روشن نمی‌کنند، اما از این واقعیت استفاده می‌کنند که هر فضای تشخیص حال حاضر تحت پوشش طبیعی  قرار دارد.

میدان مغناطیسی. اشیا که در فضای تشخیص حرکت می‌کنند موقتی هستند، اما قابل‌تشخیص در این زمینه طبیعی است. (Ferromagnetic) از فلزات ساخته می‌شوند، مانند آهن، که قادر به مغناطیسی بودن هستند؛ بسیاری از فلزات، مانند آلومینیوم، نا رسانا هستند اما فرو مغناطیسی نیستند و نمی‌توانند با روش‌های پاسیو تشخیص داده شوند.

از طریق فلزیاب راه بروید. در فرودگاه‌ها، ساختمان‌های عمومی و تاسیسات نظامی، در فرودگاه‌ها، ساختمان‌های عمومی و تاسیسات نظامی متداول است. پورتال های آن‌ها با دو سیم‌پیچ بزرگ یا آنتن از نوع حلقه، یک منبع و دیگر یابنده آشنا شده‌اند. امواج الکترومغناطیسی (در این حالت، امواج رادیویی فرکانس پایین)از طریق سیم‌پیچ منبع به فضای آشکارسازی ساطع می‌شوند. هنگامی که میدان مغناطیسی امواج انتقالی بر روی یک جسم انجام شود، جریان‌های گذرا را بر روی سطح جسم القا می‌کند؛ این جریانات به نوبه خود امواج الکترومغناطیسی را تابش می‌دهند. این امواج ثانویه توسط سیم‌پیچ ساز احساس می‌شوند.

متال که به اندازه کافی کوچک هستند معمولا در ایست‌های بازرسی امنیتی برای شناسایی اشیا فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرند که حضور آن‌ها توسط یک سیستم پیاده‌روی از طریق سیستم تشخیص داده می‌شود. بعضی از واحدها طراحی شده‌اند تا توسط یک عابر پیاده برای اشیای فلزی در زمین، حمل شوند (به عنوان مثال، میخ، تغییر شل، مین‌های زمینی). تمام این وسایل بر روی تغییرات یک اصل فیزیکی عمل می‌کنند – از طریق یابنده فلز – از طریق یابنده فلز، آن‌ها میدان‌های الکترومغناطیسی متغیر را منتشر می‌کنند و به امواجی که از انجام اشیا برمی گردند گوش می‌دهند. برخی مدل‌های تحقیق زمینی به تجزیه و تحلیل حوزه‌های برگشتی برای تمایز فلزات مختلف مختلف از یکدیگر می‌پردازند. فلزیاب های حمل دستی مدت‌ها است که برای جستجوی مین‌های زمینی مورد استفاده قرار گرفته‌اند؛ با این حال، مین‌های زمینی مدرن اغلب از پلاستیک ساخته می‌شوند تا از این مبارزه ارزان و بدیهی اجتناب کنند. فن‌آوری‌های جدید، به خصوص آنالیز فعال‌سازی نوترونی و رادار با نفوذ زمین، برای جستجوی مین‌های زمینی nonmetallic توسعه داده می‌شوند.

فلزیاب ها سیستم‌هایی غیرفعال هستند که از تاثیر مواد مغناطیسی در میدان مغناطیسی earth’s بهره‌برداری می‌کنند. ابزاری است که شیب را اندازه‌گیری می‌کند – تفاوت در بزرگی بین دو نقطه – در میدان مغناطیسی. وقتی یک جسم فرو مغناطیسی از طریق یک فضای تشخیص detector’s فلزی عبور می‌کند، باعث ایجاد اختلال موقت در میدان مغناطیسی earth’s می‌شود و این اغتشاش (اگر به اندازه کافی بزرگ باشد)تشخیص داده می‌شود. فلزیاب ها معمولا از طریق دستگاه‌های عبور می‌کنند، اما می‌توانند بر روی یک وسیله نقلیه مانند ماشین پلیس، با قصد ردیابی سلاح‌های فرو مغناطیسی (مانند اسلحه)که توسط افراد نزدیک به وسیله نقلیه منتقل می‌شوند، سوار شوند. فلزیاب محدود به تشخیص مواد فرو مغناطیسی هستند و بنابراین برای موقعیت‌های امنیتی مناسب نیستند که در آن ممکن است بخشی از سیستم به سلاح‌های هسته‌ای دسترسی داشته باشد.

پورتال‌های تصویربرداری مغناطیسی. درگاه تصویربرداری مغناطیسی یک تکنولوژی نسبتا جدید است. مانند پیاده‌روی سنتی –

در اینجا چند نمونه از فلزیاب هایی که برای پیدا کردن طلا  و فلزات در عمق زمین آشنا میشویم:

EAGLE GTA 2500

POWERFUL IMAGING DETECTOR با تکنولوژی پالسی.

اهداف بزرگ‌تر را دو برابر عمق سیم‌پیچ معمولی نشان میدهد.

EAGLE LX 3000

اگر به دنبال یک دستگاه فلزیاب هستید که مبتدیان می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند، انتخاب خوبی است. این ماشین قابل‌مقایسه با قیمت و عملکرد COMPAX X3 است.

برخی ویژگی‌های خوب برای یک دستگاه با کیفیت خوب را ارائه می‌دهد. این دستگاه تعادلی زمین خودکار دارد که برای سطوح مختلفی از مواد معدنی در خاک خود را تنظیم می‌کند تا به کاهش سیگنال‌های کاذب کمک کند.

این دستگاه سبک‌تر از برخی دیگر است، که به این معنی است که شما ممکن است قادر به شکار طولانی‌تر بدون تجربه خستگی دستگاه را روی گردن خود یا کمر بیندازید.

GOLDEN SCORPION PX 4000

این یک دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج یاب بادوام است که می‌تواند استفاده مکرر از آن را تکرار کند. شما نیازی به مدرک دکترا برای مشخص کردن این موضوع ندارید – این که استفاده از آن چقدر آسان است.

این واحد شماره شناسه هدف و یک صفحه نمایش دارای نور پس‌زمینه را هدف قرار داده که به هنگام از دست دادن نور اجازه شکار اولیه را می‌دهد. چند منظوره است و با یک سیم‌پیچ ضد آب ۹ اینچی به دست می‌آید.

دارای کنترل حجم است، که برای افرادی مانند من خوب است که از هدفون در حین شکار خوششان نمی‌آید. با این ویژگی، شما می‌توانید حجم آن را به اندازه کافی کم کنید که هنوز هم بتوانید آن را بشنوید، اما برای آرامش و سکوت همه کسانی که به پارک می‌روند مزاحم نیستید.

بهترین مکان‌ها برای پیدا کردن فلزات گرانبها

مکان‌های تاریخی

مکان‌های تاریخی مکان‌هایی هستند که می‌تواند بسیاری از قطعات تاریخ را کشف کند، مانند روکش پوستی، گلوله و سایر زیورآلات که توسط سربازان باقی مانده‌اند.

مکان های زیارتی قدیمی

این مکان ها تنها محل عبادت در روزه‌ای قدیم نبودند، بلکه مکانی برای انجام کسب‌وکار در آن حوالی نیز بودند. بسیاری از دوستداران فلز، سکه‌های با ارزشی را در نزدیکی این مکان ها پیدا کرده‌اند.

سواحل

ما گفتیم که مدل‌های خاصی از فلزیاب برای استفاده در زیر آب استفاده می‌شوند. اگر یکی از اینها را داشته باشید، ممکن است شانس خوبی برای پیدا کردن سکه‌های قدیمی و یادگاری‌های دیگر در نزدیکی کشتی‌های غرق‌شده داشته باشید.

در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه های فلزیاب، طلایاب، گنج یاب با شرکت فلزیاب تیوا تماس حاصل فرمایید.

09126931900

09123930991

عنوان محتوا
تاریخ بررسی
خلاصه محتوا
فلزیاب ها از میدان مغناطیسی برای تشخیص حضور اجسام فلزی استفاده می‌کنند. آن‌ها در انواع مختلفی از عابران پیاده، دست نگه داری، و مدل‌های سوار خودرو وجود دارند و برای جستجوی پرسنل برای اشیای فلزی پنهان در ورودی‌های فرودگاه‌ها، مدارس عمومی و اشیای گران‌قیمت دیگر استفاده می‌شوند؛ و برای تشخیص اشیای فلزی پنهان یا ناخواسته در صنعت و ساخت‌وساز استفاده می‌شوند
امتیاز
51star1star1star1star1star

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09126931900