گنج یاب

گنج یاب :

یکی از وسایل هایی که افراد بسیاری در مورد آن شناختی ندارند گنج یاب می باشد. گنج یاب ابزاری می باشد که طلاهای قدیمی را شناسایی می کند و آنها را از فلزات تفکیک می نماید. گنج یاب به قدری قوی می باشد که به خوبی می تواند تمامی فلزات قدیمی را که در کوه ها، اعماق زمین، بین دیواره ها و … وجود دارد را به راحتی پیدا کنید.

گنج یاب یکی از وسیله هایی می باشد که نایاب است و شما آن را نمی توانید به راحتی پیدا کنید، در اصل این وسیله بیشتر در موزه ها و اماکن تاریخی یافت می شود. گنج یاب یکی از مهمترین وسیله هایی می باشد کاربرد فراوانی در یافتن اشیای قدیمی دارد. گنج یاب را شما نمی توانید هرجایی مشاهده کنید و آن را تهیه نمایید، بلکه باید برای داشتن این وسیله با مقررات استفاده از آن آگاهی کاملی داشته باشید.

بسیاری از افراد بر این گمان هستند که گنج یاب هم مانند فلزیبا عمل می کند و تفاوتی با یکدیگر ندارند. در صورتی که یکی از مهمترین تفاوت هایی که این دستگاه با فلزیاب دارد این است که قدرت تشخیص آن بسیار بالا می باشد و با فلزیاب قابل مقایسه نیست. در اصل باید بدانید به دلیل همین ویژگی که دارد بسیار نایاب است تا در دسترس افراد سودجو قرار نگیرد. چرا که اگر افرادی این وسیله را داشته باشند امکان دارد که سرمایه هایی را که درون زمین می باشد را از بین برده و به دولت در مورد آنها اطلاعاتی ندهند.

گنج یاب

ویژگی های گنج یاب :

همانطوری که بیان کردیم گنج یاب یکی از وسیله هایی می باشد که فلزات با ارزش را از درون زمین پیدا می کند. بیشترین کاربردی که این وسیله دارد در اماکن تاریخی می باشد، چرا که در آن اماکن گنج ها و فلزات با ارزشی وجود دار که به وسیله این دستگاه آن فلزات پیدا می شود.

فلزاتی که بسیار با ارزش هستند اصولا بسیار قدیمی می باشد و از آنجایی که در طول سالیان درازی در زیر خاک مانده اند دارای مغناطیس بسیار بالایی می باشند. گاهی اوقات همین مغناطیس بالایی که در درون خاک وجود دارد فلزیاب ها را به اشتباه می اندازد. ولی باید بدانید که یک گنج یاب خوب دارای قدرتی می باشد که ذرات آن فلز را به خوبی تشخیص دهد و فلزات را بتواند به راحتی از یکدیگر تفکیک کند.

گنج یاب ها انواع گوناگونی دارند که هر نوع آن ویژگی هایی دارد که انواع دیگر آن ندارند. مهمترین تفاوتی که بین آنها وجود دارد قدرت تشخیص آنها می باشد و اینکه میدان مغناطیس که تولید می کنند تا چه اندازه می باشد. برخی از این دستگاه دارای قدرت بسیار بالایی می باشند که اشیای تا عمق 3 یا چهار متر زمین را به خوبی تشخیص می دهند و برخی دیگر از آنها قدرت بسیار بالایی ندارند.

دستگاه هایی که دارای قدرت بالایی هستند بیشتر در موزه ها مورد استفاده قرار می گیرند و سازمان میراث فرهنگی اجازه دسترسی آنها را به افراد خاصی می دهد.

http://www.treasurenow.com/html/TreasureNavigator.html

 

در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر در رابطه با دستگاه های گنج یاب با شرکت فلزیاب تیوا تماس حاصل فرمایید.

09126931900

09123930991

https://felezyabganjyab.ir/

عنوان محتوا
تاریخ بررسی
خلاصه محتوا
فلزیاب تیوا
امتیاز
51star1star1star1star1star

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09126931900