نحوه اطمینان از اصل بودن محصولات مینلب

  نحوه اطمینان از اصل بودن محصولات مینلب

خوب با فرض اینکه شما یکی از این دستگاه های فلزیاب رو از شرکت مینلب تهیه کردید و میخواید بدونید اورجیناله یا خیر؟ . ما در اینجا دستگاه فلزیاب پیشرفته GPX 5000 رو در نظر میگیریم. در ابتدا برای تشخیص اصل بودن به سراغ شماره سریال و لیبل پنهان شده فلزیاب میریم . اغلب شماره سریال در گوشه و بغل های دستگاه حک میشود که اگر آنرا یافتید یادداشت کنید و منتظر اقدامات بعدی باشید و برای یافتن لیبل دستگاه قسمتی وجود داره که برچسب مانندی روی آنرا گرفته مانند شارژ های گوشی موبایل.بعد از کندن این برچسب و مشاهده ی لیبل  شما لیبل دستگاه رو همراه با شماره سریال به شرکت ارسال میکنید.

لیبل اصل دارای مشخصاتی است که تقلبی ها فاقد آن هستند از جمله این مشخصات میتوان به موارد زیر اشاره کرد که در پایین نیز در عکس ها تصویر لیبل های اصل  و محل شماره سریال وجود داره:

1 . تصویر لیبل باید تمیز و بدون هیچ خدشه ای باشد .

2 . کلمه Genuine نیز باید رنگین کمانی باشد و یا دارای رنگهای مختلف باشد .

3 . رنگ پس زمینه لیبل باید نقره ای خالص باشد .

security-label-pencilمحل-لیبل-300x139

security-label-numbersecurity-label-ball

 

 

 

توجه داشته باشید که لیبل دستگاه های تقلبی مواردی خارج از مطالب ذکر شده و عکس های موجود است. اگه لیبل شما اینگونه نیست نیازی به انجام مراحل بعدی نیست و به این معناست که دستگاه غیر اورجینال است . واگه تا به حال همه چیز درست بوده به انجام مراحل بعدی بپردازیم که باید شماره سریال و کلمه درج شده را به شماره شرکت بفرستید.برای این کار باید حتما و حتما یک فاصله یا space بین سریال و نام وجود داشته باشد وگرنه به پیغام شما پاسخ داده نمیشود و بعد از رعایت این موارد  پیام خود را به شماره 61458727727+ بفرستید (ترتیب شماره از چپ به راست ). توجه داشته باشید که کلمات موجود در شماره سریال و لیبل را با رعایت کوچکی و بزرگی حروف وارد کنید .

اگر پیام به دست شرکت نرسیده به دلیل بروز هر مشکلی نباید پیام را بصورت REPLY مجددا بفرستید چون به دست شرکت نمیرسه . و اگر مشکل از سوی شرکت بود و به پیام شما پاسخ داده نشد و پیغام Minelab Try Agin رو دریافت کردید دوباره پیام رو بفرستید. و در صورت دریافت پیغامی اینچنین : Minelab Contact Dealer یا  پیغام report @minelab -com-au همان لحظه به فروشنده زنگ بزنید چون مشکلی به وجود اومده که نیاز به بررسی خود فروشنده دارد و اگرم مشکلی پیش نیومد پیغامی از سوی شرکت دریافت میکنید که اگر محصول اصل باشد متن پیغام اینگونه است : Minelab YES*OUI*SI اگر موفق به دریافت این پیغام شدید دستگاه فلزیاب خریداری شده اصل است.

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09126931900